KAUBOISAAPAD - Gary Wilkerson

„Kes rohkesti külvab, see ka lõikab rohkesti.“ (2 Korintlastele 9:6).
Üks segaduses olev kodutust hulkur juhatati kord mu kabinetti, kui aastaid tagasi Times Square’i koguduses abipastorina teenisin. Ta polnud suurt palju vestlusest huvitatud, kuniks vaatas maha ja nägi mu korralikke, ehtsast nahast Texase kauboisaapaid.
„Ma ei tea, miks ma siin olen“ purskas ta korraga. „Te jutlustajad olete kõik ühe puuga löödud, kulutades raha suurtele hoonetele ja uhketele autodele. Ja vaata veel neid saapaid!“ Peale seda viimast kommentaari heitis ta pilgu oma vanunud, puldanist jalatsitele ja peitis automaatselt oma jalgu.
„Kas sulle meeldivad need saapad?“ küsisin ma ja enne, kui ta veel vastatagi jõudis, võtsid need jalast ja andsin talle. Ja tõesti, ma läksin tol päeval sokis koju, unustades hiljem kogu loo sootuks.
Umbes 6 kuud hiljem helistas üks mu pastorist sõber, Steve, Greensboro’st, Põhja-Karoliinast. Ta ütles: „Gary, sa vist ei usu, kuid mu kabinetis on üks mees, kes ütles, et andsid talle paari kauboisaapaid. Ta on hääletades rännanud üle kogu maa ja ütleb, et igakord, kui ta nende saabaste peale vaatab, mõtleb ta Jeesusele.“ See noor mees jõudis otsapidi mu sõbra kogudusse (ilmselgelt Püha Vaimu poolt juhituna) ja ütles, et tahab Jeesusest rohkem teada saada. Võid vaid ette kujutada seda rõõmu, mida mu sõber koges! Kuid samas oli Steve temaga ka väga otsekohene:
„Püha Vaim on sind kuus kuud taga ajanud. Oled sa valmis oma elu Kristusele andma?“
„No selleks ma ju siin olengi!“ vastas mees ja koges koheselt uuestisündi.
Tahan julgustada sind otsima võimalusi, isegi kui tunned, et oled põuasel maal. Valitseb su abielus põud? Kui nii, siis otsi võimalusi teenida, armastada ja õnnistada oma abikaasat. Koged sa ehk oma laste puhul põuda? On te vahel lahkmeelt ja tormi? Kui nii, siis otsi võimalusi armastada, teenida ja seada oma pereelu korda vastavalt Issanda teedele. On sul rahalisi raskusi? Kui nii, siis otsi keset seda põuaaega võimalusi olla õnnistuseks teistele ja sa näed, kuidas taevaluugid avanevad sinugi elu kohal. Jumal valab oma rikkalikud õnnistused nende üle, kes on rõõmsad andjad.