SA POLE OMA LAHINGUS ÜKSI

Väga paljud kristlased, sh. ka pastorid, on kurtnud mulle, et nad võitlevad pidevalt oma endiste pattudega. „Vend David, kui sa vaid teaksid, millega ma ükskord hakkama sain ja kui palju pattu ma tegin. Siis sa alles mõistaksid, miks ma omadega nii maas olen! Mu patt ripub endiselt mu pea kohal ja ma võitlen pidevalt süütundega. Usun, et Jumal on mulle andestanud ja Tema veri on piisav, et katta mu möödalaskmised, kuid see teadmine ei anna mulle siiski rahu.“

Teised jälle ütlevad: „Ma usun, et olen andeks saanud, kuid mu mõtteid pommitatakse pidevalt põrgulike mõtetega. See võib juhtuda kus iganes, isegi kirikus ja seetõttu tunnen end nii räpasena. Mul on tõeliselt raske uskuda, et olen puhas Jumala silmis.“

Need usklikud on unustanud, et Saatan kiusas ka Jeesust kohutavate mõtetega, kui ta Teda kõrbes proovile pani. Tänapäeval saadab ta su ellu väikesi rebaseid, kes annavad sulle mõista, et sa oled täiesti lootusetu ja et Jumal on pahane su peale. Nad süstivad su meeltesse mõtteid, mis hävitavad su usu Kristuse vere väesse sinu elu üle. Kuid armas Jumala püha – sa ei peaks mitte neid mõtterünnakuid tähele panema! Peaksid need koheselt läbi lõikama, hüüdes: „Püha Vaim, ma tean, et sa oled koos minuga. Aita mind!“

Kõik, kes võtavad oma risti ja võitlevad head usuvõitlust, on pidevas lahingus. Me kõik seisame silmitsi halbade mõtetega. Mõtetega, mis tingitud me minevikust, hüljatusetundest või lihtsalt sellest, et me elamegi kurjal ja tundlikel aegadel. Samas, kui me läheneme neile kahtlusejuurtele Kristuse verega, ulatub see meie olemuse kõige sügavamate rakkudeni, kaasates ühtlasi meie meeli ja puhastades meid täielikult. See aga toob kaasa vabaduse ja täieliku rõõmu.

Sa ei ole oma võitlustes üksi. Ta on saatnud sulle Püha Vaimu, kes teab, kuidas vaenlasega toime tulla ja vabastada sind kõigist ahelaist. Ta on see väike, vaikne hääl, mis juhib sind ja annab sulle väe minna läbi kõigist oma lahinguist.

Palu koos minuga: „Püha Vaim, ma tahan kasvada vaimulikus küpsuses. Tahan olla vaba kõigest silmakirjalikkusest ja omada õrnust, kannatlikkust ja armastust. Ma tean, et sa armastad mind hoolimata sellest, et mul on neid vähe. Seetõttu seisa palun mu kõrval ja aita mind. Aamen!“