JUMALA PLAANID - Gary Wilkerson

Sageli, kui Jumal ütleb kristlastele, et Tal on nende elude suhtes suured plaanid, vastavad nad: „No ma ikka ei tea, Issand!“ Kui aga Saatan tuleb ja ütleb: „Ma hävitan su!“, mõtlevad nad: „Jaa, võib olla tõesti!“
KEDA SA USUD?
Me tundume uskuvat hingevaenlase valesid enam kui Jumala tõdesid. Küll aga peame me jõudma punkti, kus öelda: „Ei! Jumala kutse hingab mu elu üle ja Tal on üks suurem plaan mu elu jaoks. Seetõttu ka jään Tema armust kindla ja vankumatuna püsima. Seda kõike tänu Tema armule, mis läbi minu võimsalt töötab.“ (vt Koloslastele 1:29)
Sa ei jää püsima tänu omaenda jõule ja väele, vaid tänu Tema Vaimu väele, kuna Tema Vaim elab sinus! Sa võid olla kristlane, kellel on julgust ja enesekindlust; kes usub tõde nii iseenda kui teiste suhtes, kuid veelgi enam Jumala ja kõige selle suhtes, mis Tal on sinu jaoks varuks.
KALJU SERV
Sul võib täna olla tunne, et oled kui tõugatud kalju servale ja oled sealt kohe, kohe alla kukkumas. Su närvid on viimse piiri peal ja sul on tunne, et põhja minek on enam kui kindel. Lisaks sellele veel kõik muud lood, mis seotud su abielu, tunnete, töö pingete ja sõltuvusega. Tahaksid täiest kõrist kisendada: „Issand, kas sellest on üldse veel mingit väljapääsu?“ Kuid veelgi enam pulbitseb su sees küsimus: „Kuidas küll jõuda punkti, kus usaldada ja uskuda seda, kus ma olema pean?“
VASTUS
Jumala Sõnas peitub vastus ja siin on sulle üks piiblikoht, millest kinni hoida:
„Sest mina tunnen mõtteid, mis ma teie pärast mõlgutan, ütleb Issand: need on rahu, aga mitte õnnetuse mõtted, et anda teile tulevikku ja lootust.“  (Jeremija 29:11).