PIMEDUS EI SAA PEATADA VALGUST!

Olles alles alustanud oma teenistusega, kõnelesin ma erinevates kogudustes üle Ameerika, hoiatades ette moraalsest langemisest. Rääkisin inimestele Iowas, Oklahomas ja Lõuna osariikides, et narkootikumid saavad niitma kõige väiksemaidki alevikke, tuues kupeldajaid nii koolidesse kui mänguväljakutele. Hoiatasin ka jultunud homode eest, kelle paljastavad paraadid saavad toimuma meie linnades. Samuti kuulutasin ette alastust ja seksuaalseid akte, mis vallutavad meie teleekraanid.

Paljud, kes kuulsid mind kõnelemas, arvasid, et tulen Marsilt. Pastorid sõimasid mind ja vagad kristlased tulid ning ütlesid mulle: „Pole vähimatki võimalust, et Jumal laseks sel Ameerikas sündida!“ Tänasel päeval on osa neist inimestest vanavanemad. Nad istuvad oma telekate eest, vaadates „Alla 16.a. keelatud“ filme, millest ma prohveteerisin ning nende lapselapsed on alkoholi ning uimastite sõltlased. Pimedus, mille suhtes hoiatasin, on nüüd käes.

Kuid kujutate te ette, kui pimedaks kogu see lugu veel läheb, kui Issanda tulek peaks viibima?
Samas lubage mul küsida te käest: „Nähes kogu seda pimedust enda ümber muutumas veelgi pimedamaks – usute te, et see saab ületama evangeeliumi valguse? Usute te, et pimedus saab pimestama ja kustutama selle?“

Ei iial! Jumala rahvas ei tohiks kunagi tunda hirmu pimeduse ja vaenlase möllamise ees. Piibel ütleb, et Jeesus saab tõusma ja särama sõltumata sellest, kui pimedaks maailm ka ei muutu! „Rahvas, kes käib pimeduses, näeb suurt valgust; kes elavad surmavarju maal, neile paistab valgus.“ (Jesaja 9:1)

Me elame ajal, kus pimedus ja surm levivad kulutulena. Kuid Jumal ütleb, et just sellistel aegadel saab Tema valgus särama kõige eredama leegina: „Ma juhin pimedaid teel, mida nad ei tunne, ma lasen neid käia tundmatuid radu; ma muudan pimeduse nende ees valguseks ja konara tasaseks. Need on asjad, mis ma teen ega jäta tegemata.“ (Jesaja 42:16).

Ükski pimedus ei suuda peatada Jumala valgust! Seetõttu tõstke oma pilk kõige pimeduse ja patu ja metsikute inimeste pealt ning uskuge Jumala esiletulevasse ning kõike vallutavasse valgusesse!