SELGED JUHISED

Enamus kristlasi ei kuula Jumalat. Nad lähevad Tema juurde vaid rääkima! Samas annab Piibel meile selgelt teada, et kes iganes oli eales kasutatud Jumala poolt, õppis olema Tema ligiolus seni, kuni kuulis Temalt. Piibel annab väga selgelt mõista, et Jumal tahab rääkida igaühega meist. „Ja su kõrvad kuulevad sõna, mis su tagant ütleb, kui te kaldute paremale või vasakule: „See on tee, käige seda!”” (Jesaja 30:21)
Mida lähemale leukeemia all kannatav väike tüdruk surmale jõudis, seda enam vaevas teda mõte surmast. Ometi, kord ühel hommikul, kui ema ta tuppa tuli, säras ta rõõmust kui päike.
“Mis sinuga juhtus?” küsis ema.
“Ingel ilmus mulle ja ütles, et ma lähen reisile,” vastas tüdruk. “Siis aga tuli Jumal, võttis mul käest ja jalutas mind läbi imeilusa aia. Ta ütles, et lähen sinna homme, et olla seal koos Temaga.“
Jumal kõnetas seda väikest last ja kõrvaldas kogu hirmu tema südamest! Järgmine päev Jumala juurde minnes, oli ta täies rahus.
Kas saad ka selliseid selgeid juhiseid Jeesuselt, kui Temaga suhtled? Ütleb Ta sulle, mida, millal ja kuidas teha? Osa kristlasi ei usu, et Jumal seda teeks, kuid Jeesus ütleb: ”Minu lambad kuulevad minu häält ja…järgnevad mulle.” (Johannese 10:27)
Ainus viis minna läbi oma katsumusest, on jääda üksi koos Jeesusega ja hüüda: „Issand, Sa oled ainus siin maa peal, kes mind aidata saab. Ma ei lahku siit enne, kui olen kuulnud Sind rääkimas.“ Jumalale meelepärane palve on selline, mis jätab kõik muud tegevused, kuniks kuuleb Ta häält. Võid kuulda Teda selgelt kõnelemas oma südames, kuuldes asju nagu: „Pead selle inimesega asjad korda panema“ või „Ära kiirusta nii palju! Istu mu ligiolus ja usalda mind.“ Kui otsid ja ootad Teda, annab Ta sulle ka selgeid juhiseid!