USUD SA VEEL?

Hiljaaegu Issanda ees mõtiskledes sain ühe väga ebatavalise kogemuse osaliseks. Jumal küsis mu käest vaiksel häälel: „Usud sa veel?“

„Usud sa, et ma ikka veel armastan sind tingimusteta? Et Püha Vaim juhib sind just praegu ja ma püüan kinni iga su valatud pisara? Et just sel tunnil ja hetkel oled sa kesk’ Jumala täiuslikku tahet oma elus?“

„Usud sa veel, et kõik asjad töötavad välja nende kasuks, kes mind armastavad? Et ma kuulen su palveid isegi siis, kui sa neid sõnades väljendada ei oska või kui kõik tundub nii pime ja lootusetu? Kui hirm haarab su mõtted ja hinge ja sul on tunne, et ma olen sulgenud taevad su ees?“

„David, usud sa, et ma endiselt toidan kogu elavat loodut: kalu meres, linde ja roomajaid ja loomi? Usud sa veel, et ma endiselt pean arvet iga su juuksekarva üle ja iga langenud linnu üle kogu maamuna peal? Usud sa seda tõesti?!

„Kas sa usud ka siis, kui surm võtab mõne su lähedase? Usud sa ka seda, et ma pakun lohutust ja jõudu isegi surmasuus olles?“

„Usud sa endiselt, et ma armastan sind? Et ma andestan kõik su mineviku, oleviku ja tuleviku patud, kui sa vaid usaldad mind ja hingad minus? Usud sa, et ma näen ja mõistan olukordi, kus Saatan saadab oma saadikud külvama valesid, kahtlusi, häbi, hirmu ja meeleheidet su ellu?“

„Usud sa, et sa oled endiselt mu peopesade sees, olles oma Päästja jaoks kallim kui ehedam kuld? Et igavene elu on su tulevik ja et mitte ükski jõud ega vägi ei suuda sind kangutada lahti minu käest? Et ma saan puudutatud igast nõtrusest ja katsumusest, mida koged? Usud sa, et need asjad vastavad endiselt tõele?“

Minu vastus on kindel ja ühemõtteline JAH! Jah, Issand – ma usun seda endiselt ja enamgi veel! Palju enamgi veel!

Loe Psalme 103 ja küsi iseendalt: „Kas ma endiselt usun seda? Kohe päris kõike?“