JUMALA RAHUPAIK

Kui oled mures ja meeleheitel; kui sind valdab hirm ja sa oled katsumuste tõttu sirakil, tundes muret ka oma tuleviku pärast, siis Jumal ütleb sulle, et on olemas üks salajane varjupaik. Paik, kus leida tröösti ja kinnitust oma hingele.
Kus on see salajane varjupaik? See on üks kambrike su oma mõtetes, mida Jesaja kirjeldab (ingliskeelses Piiblis) järgnevalt: „Kindlameelsele sa hoiad rahu, rahu, sest ta mõtted on kinnitatud sulle ja ta loodab sinu peale.“ (Jesaja 26:3). 
Kui Jumal ütleb meile: „Sulgege uksed!“, siis see on see, mida Ta mõtleb. Ta näitab meile, kui oluline on lülida välja kõik häirivad hääled oma peas. Peame sulgema ukse igasugustele mõtetele nii homse kui maailma sündmuste suhtes. Jeesus ütles meile: „Ärge siis hakake muretsema homse pärast, sest küll homne päev muretseb ise enese eest!“ (Matteuse 6:34). 
Jumal, kes on meid ustavalt kandnud kuni tänaseni, ei jäta meid hätta ka eelolevatel aegadel. Pange tähele Psalmisti hüüdu: „Ole mulle armuline, Jumal…sest sinu juures otsib mu hing pelgupaika ja ma kipun su tiibade varju, kuni õnnetus möödub! Ma hüüan Jumala, Kõigekõrgema poole, Jumala poole, kes juhib mu asja. Küll ta läkitab abi taevast ja päästab mu; ta annab laimatavaks selle, kes tahtis mind rünnata. Sela. Küll Jumal läkitab oma helduse ja ustavuse.“ (Psalmid 57:2–4).
„Kui ma sind meenutan oma voodis ja sinule mõtlen vahikordade ajal. Sest sina olid mulle abiks ja su tiibade varju all ma võin hõisata. Mu hing ripub su küljes, su parem käsi toetab mind.“ (Psalmid 63:7–9).