MEIE ISA HELDUS - Carter Conlon

Mulle meenub üks aastatetagune juhtum, kui sõidutasin oma keskmist poega hokimängult koju. Temaga koos oli veel paar ülinäljast hokimängijast sõpra, nii et tegime vahepeatuse McDonald’sis. Seistes järjekorras nende taga, jälgisin, kuidas poisid tellimuse käigus oma vähese raha-natukese letile käisid.  Kuniks korraga mu poeg neile hõikas: „Pange raha ära, kutid! Mu isa maksab kõigi eest!“
Olin tol ajal ühe väikese maakoguduse pastor ja teenisin vaevu nii palju, et kodused elektriarved ära maksta. Samas nägin, kuidas poisid oma tellimused sisse andsid – kõike topelt ja super-suuruses. Mul oli sel hetkel ükskõik, kui oleksin pidanud selle raha kasvõi järgmise nädala kütusefondist võtma, sest ma poleks eales suutnud oma pojale häbi teha .
Piibel ütleb meile: „Kui juba teie oskate oma lastele häid ande anda, kui palju enam annab siis te Taevane Isa häid ande kõigile, kes Teda paluvad?“ (vt Luuka 11:13)
Nii sina kui mina peame olema valmis uhkeldama oma Isa heldusega nagu mu poeg seda tegi. Kuid selleks, et sellega uhkeldada, peame esmalt seda ise teadma ja kogema. Me ei pea ainult avama oma südameid Talle, aga olema ka valmis elama koos Temaga. Isa heldus ei saa osaks neile, kes otsustavad vaid diivanil lebotada ja kogu päeva telekat vahtida. Sa pead end jalule ajama ja reaalselt koos Jumalaga liikuma, sest seda tehes avanevad ka taevaluugid ja kõik see, mille nimel Kristus meie heaks oma elu andis, saab korraga meile kättesaadavaks.
Carter Conlon liitus Times Square’i koguduse pastorite meeskonnaga ps. David Wilkersoni kutsel 1994 aastal. 2001 aastal sai temast koguduse vanempastor.