PALUDES NII NAGU MAAILM POLE ENNE NÄINUD!

Kuulsin kord üht misjonäri rääkimas ülemaailmsetest suurtest ärkamistest. Oli selge, et iga juhtumi puhul oli ja on „palve vaim“ lõpuaja lõikusega seotud. Olgu see siis Vietnamis, Hiinas, Siberis, Amazonases või Aafrikas – Jumala rahvas palvetab tuliselt ja lakkamata, nuttes ja hüüdes Jumala poole, otsides Tema palet, tegeledes oma patuga ja pöördudes õigsuse poole.
Taolist kalduvust palvetada pole võimalik kunstlikult luua – see on alandliku palve vili. Võtsime Times Square’i koguduses mitmenädalase palveaja, kogedes vaid killukest Jumala Vaimu väljavalamist. Jah, kogu Ameerika rahva seast võib leida teatud sorti tuld ja innukust palves, kuid me pole veel kogenud anuva vaimu väljavalamist me keskel.
Jumal näitas mulle, et isegi igatsus ja innukus palvetada peavad tulema Pühalt Vaimult. Vastus sellele leidub Sakarja 10:1 „Paluge Issandalt vihma kevadvihmade ajal! Issand teeb kõuepilved ja annab neile vihmavalingud, igaühele rohtu väljal.“ Me peame paluma Jumalalt palvevaimu! Ta ütleb meile Sakarja kirjas: „Paluge ja ma annan teile selle koorma taevast. Kuid te peate otsima seda minult.“ On aeg hakata paluma Issandalt: „Oo, Jumal, vala välja oma Püha Vaim mu üle, et õpiksin palvetama! Ava mulle see allikas ja lase mul olla osa Su lõpuaegade lõikusest!“
Kui Tema palvevaim sind kastab, leiad end palumas pühadust, jumalakartlikkust ja puhtust. Hakkad tegema eestpalveid oma uskmatute lähedaste pärast ja nutma selle sureva maailma tõttu. Kuid sa pead paluma, et Püha Vaim teeks seda sinu sees ja seejärel usaldama Teda!