HIRMU ÜLETAV VÄGI

„Sel päeval, kui ma kardan, loodan ma sinu peale“ (Psalmid 56:3)

Ma kardan.
Hirm ja kartus on tulnud mu üle;
surmahirm on vallanud mind.

KARDAN,
sest minus on rohkem halba kui head,
valet rohkem kui õiglust,
jõuetust tugevuse asemel.
Ma olen kui toores oliivipuu,
mis ei kanna vilja.

Oh oleks mul tuvi tiivad,
et lennata ära, leida hingamist.
Ma kiirustaks põgenema
kõigi tuuliste tormide-maru eest.

KARDAN,
et Jumal võib mind hüljata
ja needa selle rohelise puu,
sest Ta tuli ju otsima vilja,
kuid ei leidnud ühtegi.

KARDAN,
mistõttu mul ei jää muud üle
kui vaid usaldada Teda.
Ma hüüan Ta poole
ja Ta päästab mu.
Ta kuuleb mu häält
ja päästab mu hinge hukatusest
ja lahingust, mis suunatud mu vastu.
Ta kogub kokku kõik mu pisarad.
Jumal on minu poolt.
Ta hoiab mind langemast,
et võiksin käia Ta ees valguses

ELAVATE MAAL.