PALJUD KANNATAVAD

Ma tean, et mina ja mu pere pole ainukesed, kes lähevad läbi suurtest katsumustest. Saan südantlõhestavaid kirju paljudelt jumalakartlikelt kristlastelt, kes lähevad läbi suurimatest katsumustest, mida ilma peal eales nähtud.

Eales pole nii paljud inimesed haigestunud vähki. Eales pole kogetud nii palju valu tänu lahutustele, kus kaasad hülgavad oma kodud ja loobuvad oma abieludest. Eales pole nii paljud mattunud rahaliste probleemide alla. Eales varem pole olnud sellist katsumuste, segaduse, valu ja suurte haiget saamiste aega. Jumala kõige armastatumad lapsed lähevad läbi ühest korralikust puhastustulest. Ja kuigi see vastab tõele, et „õiget tabab palju õnnetusi“, siis samas vastab ka tõele, et „Issand tõmbab tema neist kõigist välja.“ (Psalmid 34:19). Olen ise palunud: „Jumal, Sa oled meil käskinud julgelt tulla Su armutrooni ette, et leida armu ja abi hädaajal. Me väga vajame su armu.“

Kas meil üldse ongi mingit lootust ilma Issanda armuta keset neid katsumuste aegu? Mida me usklikena teeme, kui vaenlane kui tulvaveena me elud vallutab? Miks need, kes on nii pühendunud Kristusele, peavad kannatama kõiki neid ebatavalisi proovilepanekuid? Mul puuduvad vastused. Ja ma tean, et paljud Jumala silmis õiged kannatavad ja et paljud jumalakartlikud inimesed, kes seda sõnumit praegu loevad, on hädas ning mõtlevad, miks küll nii palju valu on vaja kanda? Samas aga tean ma sedagi, et veetes aega kõige pühamas paigas, saad sa teadlikuks nendestki enneolematutest katsumustest, mis leiavad aset välisõues.

Igapäevased uudised on täis koledusi ja vägivalda. Kuid samas ära lase hetkekski sel ähmastada oma nägemust aulisest kogudusest, mis tõuseb keset kõiki neid varemeid ja segadust, et võtta oma valitsus ja meelevald. Püha, andeks saanud, puhanud ihu, mis hoiab Kristuse oma peana, tuleb esile ühel kindlal ja selgel moel. Võidukas ihu saab tõusma esile väga kindlal ja selgelt defineeritud moel, painutades oma vaimulikke lihaseid ja ähvardades seeläbi Saatana vägesid.
Kristuse ihu tulevik saab olema uskumatult auline ja mitte miski siinses jumalakartmatus maailmas ei saa muuta ega mõjutada selle eesmärki!