JÄÄGU JUMALA RAHU TEISSE

Üks kristlasest naisterahvas tuli hiljaaegu mu juurde, olles üsnagi emotsionaalne. Ta küsis mu käest, kas ma olin kuulnud viimaseid uudiseid, kus olla juttu olnud pöördelistest sündmustest Pakistanis. Ta ütles: „Kas te kujutate ette, mis seal toimub? Iga päev on halbade-uudiste-päev! Pakistanil on tuumarelva varud ja kui korraga terroristid haaraksid võimu enda kätte, kaasaks mingi pooletoobine Ayatollah meid hoobilt tuumasõtta!“ Raputades pead, jätkas ta: „Ma olen tõeliselt hirmul. Asjad on ikka täiega kontrolli alt väljas.“

Praegusel ajal tunnevad inimesed hirmu üle maailma ja me näeme Kristuse hoiatust täitumas, kus Ta ütles, et: tuleb päev, kus inimeste süda nõrkeb hirmust kõiki maad tabavaid asju nähes.

Need, kes on lugenud minu igakuised sõnumeid, teavad, et ma olen viimaste aastate jooksul jaganud hoiatusi saabuvatest majanduskriisidest. Ma hoiatasin, et krahh on kohene ja tegin seda pisarsilmi. 

Nüüd aga lubage mul jagada teiega julgustavat sõnumit otse Jumala südamest. Vaatamata kõigile hirmuäratavatele uudistele on Jumalal siiski kontroll kõige üle.  

Siin on see sõna, mille Jeesus meile andis ja millel meie kui Kristlased peame seisma, kui tormid me ümber möllavad: „Teie süda ärgu ehmugu ega mingu araks!“ (Johannese 14:27) Me elame keset raskeid aegu, kuid just need on ajad, mil Jumala Sõna saab meie jõuks ja lootuseks:

  • Nõnda on Issand kindlaks varjupaigaks rõhutuile, varjupaigaks häda ajal. Sellepärast loodavad sinu peale need, kes tunnevad su nime; sest sa ei ole hüljanud neid, kes otsivad sind, Issand! (Psalmid 9:10-11)
  • „Sest ta peidab mind oma majasse kurjal ajal, ta peab mind salajas oma telgi pelgupaigas, ta tõstab mu üles kaljule.“ (Psalmid 27:5)

Mina usun, et kõige raskemad hädaajad on alles ootel. Ja ma ei näe midagi enamat kui vaid kasvavat meeleheidet nende seas, kes ei võta igapäevaselt aega Jumala Sõna ja palve ning Jumalaga rääkimise jaoks. Sest Tema Sõna on see, mis kinnitab me vaimu ja kasvatab usku. Seetõttu distsiplineeri ennast juba praegu avamaks oma piibel igal hommikul, et saada julgustatud Tema võrratute tõotuste poolt. Ja siis räägi Issandaga, kasvõi keset oma päevaks ettevalmistusi. Palu, et Püha Vaim kinnitaks su usku ja annaks sulle lootust.

On üks piiblikoht, mida ma kordan endale mitmeid kordi päevas ja ma tahan julgustada teid kuulutama ja uskuma seda enestegi elude üle: „Heitke kõik oma mure tema peale, sest tema peab hoolt teie eest!“ (1Peetruse 5:7)