TÄNU JUMALALE TEMA IMELISE ARMU EEST

Mul on väike sõnum neile, kes seisavad silmitsi valuliku ja hingematva olukorraga. Ma ei räägi neile, kes hetkel on kogemas hingamist oma kannatustest ega koge mingit valu või kurbust. Tänu Jumalale nende vaiksete hingamisaegade eest!

Ma saan nii palju kirju armsatelt Jeesuse järgijatelt, kes elavad keset meeletut seesmist kurbust ja kriisiolukordi: lahutus, lapsed kas vangis või sõltuvuses uimastitest, abikaasa surm jne. Naine, kes nii väga armastab Issandat, leinab taga oma kolme tulekahjuks vingumürgitusse hukkunud last. Pastor on meeleheitel oma naise pärast, kes jättis maha nii tema kui nende kolm last, et minna oma lesbist armukese juurde. See nimekiri on lõputu, kus nii paljud jumalakartlikud inimesed on valu ja meeleheite koorma all kängus.

Mul on sõnum sulle, kes sa koged kurbust, leina või valu. Psalmis 40 Taavet hüüdis: „Sest lugematud õnnetused on mind piiranud...Issand, olgu sulle meelepärane mind vabastada! Tõtta mulle appi, Issand!“ (Psalmid 40:13-14). „Olgu rõõmsad ja rõõmutsegu sinus kõik, kes otsivad sind...Mina olen vilets ja vaene, aga Issand mõtleb mu peale! Sina oled mu abi ja mu päästja! Mu Jumal, ära viivita!“ (Psalmid 40:17-18)

Ma isiklikult olen saanud väga õnnistatud ja kinnitatud selle ühe lause poolt salmis 18: „Aga Issand mõtleb mu peale!“ Kujuta ette! Jumal, kes on loonud kogu universumi ja kõik selles oleva, mõtleb minu peale! Ja ka just sel samal hetkel – nüüd ja praegu – on Tema mõtted sinuga keset sinu katsumusetundi.

Kui iisraellased sattusid Paabeli vangipõlve, leinates nii oma perede kui kodude kaotust ja kannatades kubust ja häda, saatis Jumal neile Jeremija kaudu sõnumi: „Sest mina tunnen mõtteid, mis ma teie pärast mõlgutan, ütleb Issand: need on rahu, aga mitte õnnetuse mõtted, et anda teile tulevikku ja lootust.“ (Jeremija 29:11) Jumal ütles oma rahvale: „See õudusunenägu saab ükskord läbi. Minu mõtted teie suhtes on kõige paremad ja armastavamad, mistõttu kui te otsite mind kogu oma südamest, te ka leiate minu!“ (vt.Jeremija 29:11-13)

Jumal ei ole pahane su peale. Ka Tema pühasid kiusatakse taga, mistõttu ära kaota oma usku Temasse. Keset stressi, kahetsust ja üksildust mine ja palveta. Vala oma süda välja Issanda ees. Tema mõtleb su peale ja tegutseb sinu eest ja sinu heaks!