ISSAND, VII MIND KOJU

Lugedes Taanieli 3:15-16, me näeme, et need kolm Heebrea meest läksid tulle ihudega, mis olid maailma suhtes juba surnud. Nad olid rõõmuga valmis ohverdama oma ihud kui elavad ohvrid ja Jeesus sõna otseses mõttes kohtus nendega keset nende kriisihetke.

Mis sa arvad, mida nad ütlesid Jeesusele, kui too kesk põlevat ahju nende keskele ilmus? „Suur tänu, et säästad meid valust. Suur tänu, et kingid meile võimaluse elada veel mõned aastad!“

Ei – mitte iialgi! Mina usun, et nad ütlesid: „Issand, võta meid endaga kaasa! Ära jäta meid siia. Me oleme saanud osa sinu imelisest aust ja ligiolust ja me ei taha enam minna tagasi! Vii meid koju, et võiksime olla koos sinuga.“ Nad oleksid eelistanud olla koos Temaga. Jeesus tunneb selliseid südameid ja pühendub neile.

Kas sina oled võimeline ütlema: „Issand, vii mind koju!“? Võib-olla pole sa kunagi õppinud pühendama oma ihu, oma ettevõttet, oma abielu, oma kriisiolukordi Jumala kätte? On tõsi, et me peame alati paluma usus, uskudes, et Jumal vastab meile. Samas aga peame me usaldama kõik oma olukorrad täielikult Tema kätte, öeldes oma südameis: „Ja kui ka mitte, Issand, siis ma ometigi usaldan sind.“

„Issand, sina oled võimeline päästma mind sellest põlevast ahjust. Ja kui mitte, siis ma usun siiski sinusse. Isegi kui ma pean sellest kohutavast katsumusest läbi minema – kui ma pean kogema veel enam kannatusi ja proovilepanekuid – siis ometigi ma usaldan selle kõik sinu hoolde. Lihtsal tule ja ole mu kõrval keset seda kõike!“ Suudad sa paluda sellist palvet?

Ma luban sulle – Jeesus Kristus tuleb su kriisiolukorda. Ta võtab sul käest ja juhib sind läbi tule!


Minu jaoks on Kristuse sekkumine minu raskustesse suurim palvevastus, sest kui Tema tuleb, tõstab Ta ligiolu mind kõrgemale mu valust, haiget saamistest ja segadusest. Kui Jeesus on sinu poolel, võtab Ta sul käest kinni ja muudab su vankumatuks.