JUMALA PUHAS ARM

Jesaja sai ilmutuse Jumala suurest meeleheast meie suhtes. Ta kuulutas: „Ära karda, sest ma olen sind lunastanud, ma olen sind nimepidi kutsunud, sa oled minu päralt! Kui sa lähed läbi vee, siis olen mina sinuga, ja kui sa lähed läbi jõgede, siis ei uputa need sind; kui sa käid tules, siis sa ei põle ja leek ei kõrveta sind.“ (Jesaja 43:1-2)

Jesaja ei rääkinud siin otsesest tulest või veeuputusest, vaid sellest, millest inimesed vaimses või mentaalses mõttes läbi lähevad. Iisrael oli tol ajal vangipõlves ja nende üleujutusteks olid katsumused, tuleks kiusatused ja jõgedeks proovilepanekud. Need kõik peegeldasid Saatana püüdlusi kurnata ja hävitada Jumala rahvast.

Kuid Jesaja sõnumis peitus puhas armu sõnum iisraellaste jaoks. Iisraeli rahvas viibis vangistuses tänu omaenda rumalusele ja totrusele. Kuid Jumal saatis nende juurde murtud südamega prohveti, kes ütles: „Jumal tahab, et ma ütleks teile, et te kuulute Talle.“

Sa võid viibida keset kõige suuremaid veekeeriseid praegu või sa võid tunda, kuidas mõni kiusatus või katsumus matab sind täiega enda alla. Kuid tuginedes Piiblile pead sa ka mõistma, et mitte alati ei vaigista Jumal neid vetevooge või kustuta tuleleeke. Küll aga lubab Ta järgmist: „Ma lähen neist läbi koos sinuga! See katsumus või olukord ei hävita sind. Mina ei hävita sind, mistõttu mine lihtsalt edasi ja tea, et sa jõuad teisele poole välja koos minuga!“