SA OLED JUMALA JAOKS KALLIS

”Sest teie olete armu läbi päästetud usu kaudu - ja see ei ole teist enestest, vaid see on and Jumalalt -, mitte tegudest, et ükski ei saaks kiidelda.” (Efeslastele 2:8-9).

Isegi kui sa elaksid 500-aastaseks, ei suudaks sa ometigi elada piisavalt kaua, et oma tegudega Jumalale meelepärane olla. Pole vahet, kui väga sa ka ei pingutaks, et end nö. ”korda seada”. Sinu lihalik loomus ei ole nii või teisiti vastuvõetav Jumalale ja seda ei saa ka kuidagimoodi muuta. Kogu lihaliku loomuse teema sai lahendatud ristil ja uus inimene võis sündida – Kristuse sarnane inimene. Tõeline usk ammutab kindlust sellest, mida Kristus on sinu heaks teinud.

Sa võid küll öelda, et: „Oh, ma olen kindel, et Jumal tunneb rõõmu ustavatest pastoritest, sest nemad ju palvetavad koguaeg ja uurivad pidevalt Tema Sõna. Ma usun ka, et vanemad inimesed on Talle kallid, sest nad on läbi läinud nii mitmetest kannatustest, proovilepanekutest ja katsumustest, tulles kõigist neist välja võitjatena. Küll aga on mul raske uskuda, et selline vaevatud ja pidevalt läbikukkuv kristlane nagu mina, võiks olla kallis Jumala jaoks. Ma pigem arvan, et Ta tunneb vastikust mu suhtes, kuna kogu mu elu on olnud vaid kui üks üles-alla mäesõit. Mul on probleeme, millest ma ei tundu jagu saavat ja kuigi ma usun, et Ta endiselt armastab mind, olen ma samas kindel, et Ta on täiega pettunud minus.“

Palun võta vastu Jesaja võrratu prohvetlik sõnum armu kohta, kus Jumal ütleb: „...ma olen sind lunastanud, ma olen sind nimepidi kutsunud, sa oled minu päralt!“ (Jesaja 43:1). See sõnum anti inimestele, keda oldi röövitud, rikutud, neetud ja vangi heidetud ja seda kõike vaid tänu nende endi rumalusele ja uskmatusele. See oli kõik just peale seda, kui Jumal ütles neile: „Nüüd, peale kõiki neid läbikukkumisi, tahan ma tulla te juurde selle lootuse sõnumiga ja seda kõike vaid seetõttu, et te olete minu omad!“