JUMALA LAPSED ON TÄTOVEERITUD JUMALA PEOPESADESSE!

Siin on üks mu lemmikpiiblisalme:

“Hõisake, taevad, ja ilutse, maa, mäed, rõkatage rõõmust, sest Issand trööstib oma rahvast ja halastab oma viletsate peale! Aga Siion ütleb: "Issand on mu maha jätnud, Jumal on mu unustanud." Kas naine unustab oma lapsukese ega halasta oma ihuvilja peale? Ja kui nad ka unustaksid, ei unusta mina sind mitte. Vaata, ma olen sind märkinud oma peopesadesse, su müürid on alati mu silme ees.” (Jesaja 49:13-16).

Jumal ütleb, et ma olen märgitud tema peopesade sisse! Heebrea keeles tähendab see sõna „graveeritud“, mis tähendab keemiliselt sisse söövitatud ja kustutamatu. Seetõttu ei saa Ta kunagi sirutada oma käsi välja ilma minu peale mõtlemata!

Mu armsad, tahan siinkohal kinnitada teile: te võite minna läbi erinevatest katsumustest ja kannatustest. Võite olla kaugel sellest, kes te oma Jumalas olla sooviksite. Kuid ühes asjas võite olla kindlamad kui milleski muus: te valmistate Talle suurt rõõmu!

Ma kirjutan teile kindla teadmise ja kindlustundega südames, et vaatamata sellele, et ma isegi pole veel omadega pärale jõudnud, on Ta siiski määranud mind olema osa oma viimse päeva jäägist. Usun kogu oma südamest, et olen kuninglik kroon Tema käes ja rõõm Tema südamele. Ta ei ole pahane mu peale, vaid tunneb head meelt mu üle!

Pange tähele seda võrratut tõotust:

“Ma ilutsen ja olen rõõmus su heldusest, et sa oled vaadanud mu viletsuse peale ja oled tundnud mu hinge kitsikust. Sa ei andnud mind vaenlaste kätte, vaid sa asetasid mu jalad avarasse kohta…Kui suur on sinu headus, mille sa oled tallele pannud neile, kes sind kardavad, ja oled osutanud neile, kes sinu juures pelgupaika otsivad inimlaste nähes.” (Psalmid 31:8-9, 20).

Jumal on andnud sulle kõik, mida vajad, et olla vaba ja võidukas. Ta näeb sinu olukorda ja Ta hoolib sellest. Ta embab sind, kui hüüad Ta poole ja on valmis aitama sind igal hetkel.