ME EI OLE ÜKSI

Jeesus ütles oma jüngritele: „Ma ei jäta teid orbudeks…“ (Joh.14:18). Ehk kreekakeelses tähenduses ka: ma ei jäta teid isatuks ega leinama.

Elus võib ette tulla aegu, kus tunned nagu jüngridki mingi hetk tundsid, et oled täiesti üksi ja Jumal ei tee vähimatki su elus. Sa ei näe vähimatki märki Tema hoolest ja Saatan valetab sulle, et Jumala Vaim on su jätnud kindla põhjuse tõttu. Kuid ometigi on üks imeline tõotus, mida lihtsalt ei saa unustada ja mille Jeesus andis oma järgijatele, öeldes: „Ma ei jäta teid orbudeks. Ma olen maksnud hinna te eest ja te olete minu omad!“

Seetõttu, ükskõik, millest sa ka elus läbi ei läheks – su Taevane Isa pole hetkekski hüljanud sind ega plaani seda ka iialgi teha. Pane tähele Tema igavest, vankumatut tõotust: „Aga Siion ütleb: „Issand on mu maha jätnud, Jumal on mu unustanud.” Kas naine unustab oma lapsukese ega halasta oma ihuvilja peale? Ja kui nad ka unustaksid, ei unusta mina sind mitte. Vaata, ma olen sind märkinud oma peopesadesse, su müürid on alati mu silme ees.“ (Jesaja 49:14-16). Ehk see piiblilõik ütleb meile: „Sinu vajadus kaitse järele on alati mu silme ees. Pole hetkegi, mil’ ma ei ümbritseks sind oma üleloomuliku kaitsemüüriga. Minu kaitsev vari on alati sinu ümber!“

Olen tundnud teatud emasid – sh. pastorite naisi – kes on hüljanud oma lapsed. Üks pastor kirjutas meile: „Olen olnud abielus 25 aastat, kuid mu naine jättis mu hiljaaegu maha ühe mehe pärast, keda kohtas internetis. Ta lihtsalt jättis minu ja me lapsed maha. Mina armastan teda endiselt veel ja tahaks, et ta tuleks koju, aga ta ei tule. See kõik teeb nii väga haiget, et ma ei saa öösel magadagi. Ma pole päris kindel, kuidas selle kõigega toime tulen.“

Jumala vastus sellele mehele on: „Isegi kui su armastatud naine sind hülgab, ei tee mina seda mitte. Minu müürid su ümber on alati turvalised ja kindlad.“
Ta ei jäta meid orbudeks!