MEIE KARJANE IKKA VEEL ARMASTAB EKSINUID

Meie suur karjane armastab igat lammast, kes on eksinud katsumuste, raskuste, valu ja haavade tõttu. Me ei saaks kunagi oma karjast süüdistada maha jätmises. Ta käib ikka veel meie kõrval ja valvab meie üle igal ajal.

 

Võib olla sa võitled praegu kaotatud sõda mõne ahvatluse vastu. Misiganes võitluste keskel sa ka poleks, oled sa otsustanud Jumala juurest mitte ära joosta. Sa keeldud end allutamast patu haardesse. Selle asemel oled sa Jumala sõna võtnud oma südamesse.

 

Kuid, nagu Taavetki, oled sa ära väsinud. Ja sa oled jõundud punkti, kus sa tunned end täiesti abituna. Vaenlane valab sind üle ahastuse, hirmu ja valedega.

 

Sinu katsumused võivad muutuda veelgi rohkem müstilisteks ja seletamatuteks. Aga ma tahan, et sa teaksid, et vaatamata sellele, millest sa praegu läbi lähed, tahab Püha Vaim sulle ilmutada Jehoova Rohit, Issand on su karjane. Sul on karjane, kes tahab oma armastuse märgi sinu südamesse vajutada.

 

Jeesus kinnitab meile: “Ma ei jäta teid kunagi maha ega hülga teid.” Ja meie Taevane Isa, Jehoova Rohi, Issand on meie Karjane, on meile end ilmutanud Laulud 23. Ta ütleb meile: “Ma tean sind nimepidi ja ma tean millest sa oled läbi minemas. Tule, heida end minu armu ja armastusse. Ära püüa kõigest aru saada. Lihtsalt võta vastu minu armastus sinu jaoks. Ja puhka minu armastavatel kätel. Jah, ma olen Vägede Jehoova. Ma olen maiesteetlik ja püha Jumal. Ma tahan, et sa teaksid kõiki neid ilmutusi minu kohta. Aga see ilmutus, mida ma tahan sulle praegu anda, on ilmutus Jehoova Rohist. Ma tahan, et sa tunneksid mind kui armastavat, hoolivat karjast. Ja ma tahan, et sa puhkaksid teadmises, et ma toon sind läbi kõigist sinu katsumustest minu õrnuses ja armastuses.”