TA TAHAB KÕIKE

„...õndsad on kõik, kes teda ootavad...ära enam nuta! Tema on sulle tõesti armuline, kui sa appi hüüad. Ja su kõrvad kuulevad sõna, mis su tagant ütleb, kui te kaldute paremale või vasakule: "See on tee, käige seda!"... Siis te laulate otsekui püha pühitsemise ööl ja rõõmustate südamest...“ (Jesaja 30:18-19; 21,29). Jesaja ütles siin: „Kui te lihtsalt ootate Jumalat ja hüüate taaskord Tema poole ja hakkate jälle usaldama Teda, siis Ta teeb teie heaks kõik, millest ma olen rääkinud ja rohkemgi veel!“

Jumal saab vaevu öelda mõne sõna, kui vaenlane juba virvendab me silme ees oma kahtlustega. Kuid armsad, pole olemas ühtki olukorda, mida meie Isa ei suudaks lahendada või lahingut, mida meie eest võita ja seda kõigest vaid ühe sõnaga oma huulilt. Jesaja ütleb, et oma hingusega põletab Issand kõik meie teelt (Jesaja 30:33)

Ometigi pole see nii kerge usaldada Jumalat kõiges. Hiljaaegu otsisin ma Issandat leidmaks lahendusi ühe olukorra suhtes, mis puudutab meie kirikuhoonet New York City’s. Ma ütlesin Jumalale: „Isa, ma usaldan sind selles olukorras, sest ma olen otsinud su abi ja seetõttu võtan nüüd rahulikult.“ See on see, mida Ta mulle vastas: „David, sa hämmastad mind sellega, et usaldad mu hoolde kõik oma kinnisvara küsimused, rahaasjad ja muud materiaalsed olukorrad. Ometigi pole sa mind usaldanud oma füüsilise heaolu osas.“

Ma olen olnud rohkem kui teadlik oma vanusest ja seetõttu liigagi mures sellest, mis saab mu perest siis, kui mind enam ei ole. Jumala sõnad tabasid mind aga kui keravälk. Tõesti, ma olin usaldanud kõik oma materiaalsed mured Tema hoolde, kuid mitte igavikulised. Ja ma mõistsin, et: „Jumal, sa tahad, et ma usaldaksin sind kõiges, kas pole?“

Jah, kallis Jumala laps – Ta tahab kõike! Sinu tervist, sinu peret, sinu tulevikku! Ta tahab, et sa usaldaksid Teda igas küsimuses ja Ta tahab, et sa võiksid elada kindlustundes ja hingamises. Seetõttu, mine oma salajasse paika ja võta aega koos Issandaga olemiseks. Too kõik Tema palge ette, sest Ta on lubanud: „Ja su kõrvad kuulevad sõna, mis su tagant ütleb: "See on tee, käige seda!"

Usu märk on rahu ja hingamine. Usaldav usk toob rahu ja tõeline usk usaldab kõik asjad Jumala hoolde.