PIIRITU KAASTUNNE

Üks armas 19.a. medõde peatas mind peale ühe krussaadi teenistuse lõppu. Pisarad silmis pobises ta üle huulte: „Hr.Wilkerson, ma olen lesbi. Tunnen end nii räpase ja ebapuhtana. Kogudus, kus varem käisin, palus mul enam mitte kunagi tagasi tulla. Pastor ütles, et ta ei saa riskida võimalusega, et võrgutan ära mõne koguduse liikme. Mul on tunne, et enesetapp on mu ainus päästetee. Ma elan täieliku hirmu ja süütunde all. Kas ma tõesti pean tapma end selleks, et leida rahu?“

Ta astus koguaeg sammukese tagasi mu juurest, otsekui tundes end ebapuhtana mu lähedal. Küsisin ta käest, kas ta endiselt armastab Jeesust? „Oo jaa!“ tuli vastus. „Iga ärkvel oldud hetke hüüab mu süda Ta poole. Ma armastan Kristus kõigega, mis mus’ on, kuid ometigi olen seotud selle kohutava harjumusega.“

Kui imeline oli näha tema palet löömas särama, kui ütlesin, kui väga Jumal teda armastab. Ja seda sõltumata tema heitlustest. Ma ütlesin talle: „Ära iialgi enam anna alla oma patule. Jumal tõmbab piiri vahele just sinna, kus praegu oled. Iga väiksemgi liikumine Tema suunas saab loetud sulle õigsuseks. Iga väiksemgi samm teist poole piiri ja eemale Temast, on patt. Kui hoiame Tema ligi, tuleb Tema meie ligi. Seetõttu püsi vaimses mõttes liikuvana! Jätka Jeesuse armastamist, mis sest, et pole kogenud veel täit võitu. Võta igapäevaselt vastu Tema andestus. Ela üks päev korraga! Tea, et Jeesus armastab patuseid, mistõttu Ta armastab siis ka sind!“

Ta naeratas kergendatult ja ütles: „Hr.Wilkerson, te olete esimene jumalasulane üldse, kes on mulle eales näidanud lootuskiirt. Sügaval oma südames ma tean, et Ta endiselt armastab mind ja ma tean, et Ta päästab mind ka sellest sidumisest. Ometigi on kõik mind hukkamõistnud. Suur tänu teile lootuse ja armastuse sõnumi eest!“

Sina, kes sa seda sõnumit praegu loed – kas ka sina elad hukkamõistu all? Oled sa teinud pattu Issanda silmis? Oled sa kurvastanud Püha Vaimu? Oled sa pidevalt kaotamas kõikvõimsale kiusatusele? Kui nii, siis kõik, mida tegema pead, on uurima Jumala Sõna, kust leiad sõnumeid Jumala armu, armastuse ja piiritu kaastunde kohta. Taavet ütles: „Kui sina, Issand, peaksid meeles kõik pahateod, kes siis, Issand, püsiks? Kuid sinu käes on andeksand, et sind kardetaks.“ (Psalmid 130:3-4).