HÕISATES TAAS VÕIDUST

Kuningas Taavet saatis korda abielurikkumise ja korraldas seejärel nii, et üks ustav sõjamees saaks tapetud, et tal oleks õigus tolle noorele naisele. Selle teoga tõi ta häbi nii Iisraelile kui oma Taevasele Isale. Varjates oma kurja tegu terve aasta, oli ta lõpuks omadega õhtal. Sellest hoolimata kutsus Jumal teda ometigi „omale meelepäraseks“ meheks (Ap13:22). Kuidas siis nii? Kogu loo saladus peitub selles, et vahetult enne oma lõplikku hävingut, alandus Taavet Jumala ees ja parandas meelt. „Sest ma pean tunnistama oma pahategu, ma olen mures oma patu pärast.“ (Ps.38:19). „Üksnes sinu vastu olen ma pattu teinud, ja olen teinud seda, mis on paha sinu silmis, et sa oleksid õiglane oma sõnades ja selge oma kohtumõistmises.“ (Ps.51:6). „Loo mulle, Jumal, puhas süda…ja ära võta minult ära oma Püha Vaimu!“ (Ps.51:12-13).

Kas sulle valmistab muret ja vaeva su salakaval varjatud patt? Tunned sa, et oled kohe, kohe langemas selle raske koorma alla? Kui nii, siis tea, et oled teel oma tervenemise ja pääste suunas. Sest ka Taavet, kui ta oli meelt parandanud, nägi taas valguskiirt tunneli lõpus. „Oma patu ma andsin sulle teada ja oma pahategu ma ei katnud kinni; ma ütlesin: „Ma tunnistan Issandale oma üleastumised.” Siis andsid sina mu patu süüteo andeks…Sina oled mulle peidupaigaks, sa hoiad mind õnnetuse eest; sa ümbritsed mind pääsemise hõiskamisega.“ (Ps.32:5-7).

Mu armsad – teil on igati võimalik saada oma rõõm tagasi! Lihtsalt tunnistage oma patud ja hüljake need ning Jumal annab teile andeks ja päästab teid. Ta on valmis tervitama teid ja riietama teid õiguse rüüsse, korraldades teile uhke pidusöömaaja. Ja siis saate te tunnistada ühes Taavetiga: „Õelal on palju valu, aga kes loodab Issanda peale, seda ümbritseb heldus. Rõõmutsege Issandas ja ilutsege, te õiged! Ja hõisake kõik, kes olete õiglased südamelt! (Ps.32:10-11).