VÕTA MU KÕIK, JEESUS by Gary Wilkerson

See oli 1800.a., mil üks noor naine, kes oli mõnda aega elanud ühe abielupaari ja nende 8 lapse juures, kirjutas ühe võitud laulu. Kogu see pere käis küll kirikus, kuid selle 5 päeva jooksul, mis see noor naine nende juures elas, koges ta selle pere südames külmust Jumala asjade suhtes. Nad ei tundunud vaimselt just kõige tulisemad ja neil puudus igasugune aukartus Jumala ees.

Kuna see häiris seda noort naist sügavalt, palus ta lakkamata selle pere pärast kogu selle aja, mis ta nende juures viibis. Ta uskus, et Jumal saab puudutada nende südameid. Samas aga ütles ta neile ka tõtt, tehes seda küll armastuses, kuid samas siiski ka hoiatades neid. Ja enne kui ta sealt lahkuda jõudis, puhkes selles kodus ärkamine. See pere nuttis tundide viisi Jumala palge ees, tundes rõõmu kõige selle üle, mida Püha Vaim oli nende eludes teinud ja tegemas!

Selle laulu autor, Frances Havergal, ütles: „Ma olin liiga õnnelik, et magada, veetes enamuse ööst kiites Jumalat ja paludes omaenda pühitsuse uuendamise pärast. Need väikesed mõtteread tulid kui iseenesest ja helisesid mu südames seni, kuni kokku sai laul: „Alati, AINULT, KÕIK Sulle!“

PÜHITSUSE HÜMN

Võta mu elu ja olgu see pühitsetud Sulle, mu Issand.
Võta kõik mu hetked ja päevad ja täida need ülevoolava tänuga.
Võta mu käed ja lase neil toimetada ajendatuna Sinu armastusest.
Võta mu jalad ja lase neil olla kärmed ja kaunid Sinu heaks.

Võta mu hääl ja lase sel alati laulda vaid Sulle, mu Kuningas.
Võta mu huuled ja olgu need alati täis Sinu sõnu.
Võta mu hõbe ja kuld, sest ma ei taha grammigi hoida iseendale.
Võta mu mõistus ja kasuta mu võimekust just nii nagu ise soovid.

Võta mu tahe ja muuda see enese omaks. Ärgu kuulugu see enam mulle.
Võta mu süda otsekui see oleks Su enda oma ja saagu see Su trooniks.
Võta mu armastus, Issand ja vala enese jalge ette selle aaretevaramuist.
Võta mind ennast, sest ma tahan alati, ainult ja kõiges kuuluda Sulle.

Tahaksid ehk sinagi, et Jumal täidaks sind uuesti oma Püha Vaimu väega? Siis ma kutsun sind üles paluma: „Võta mu kõik, Jeesus. Ma tahan, et kogu mu elu oleks täielikult pühendatud Sulle.“