ÄRA KARDA by Gary Wilkerson

„Ära karda…sest sa oled leidnud armu Jumala juures!“ (Luuka 1:30).

Kui Jumal kuulutab meile, et see on Tema soosingu ja meelehea aasta, siis Ta peab silmas seda aastat. Jumal räägib sulle Tema armu leidmisest praegu – juba sel kuul, sel nädalal, täna.

Kuulutades seda sõnumit Jumala soosingust ühes koguduses Colorado Springs’is, viibis seal teenistusel ka üks alkohoolikust naine. Ta kuulis, kuidas Püha Vaim kõneles tema südamesse öeldes: „Vaatamata sellele, et sa oled meeleheitel, on minu soosing ometi sinuga. Sa saad nägema 180-kraadilist pööret oma elus.“ Tol samal teenistusel andis see naine oma elu Jumalale ja on sellest ajast peale olnud kaine.

New York City’s oli üks noor mees, kes oli aasta otsa olnud kodutu ja sattus täiesti juhuslikult Times Square’i kogudusse. Ta pidas terve teenistuse vastu, kuid kui see oli läbi, lahkus ta sealt mõttega: „Ma vihkan seda kohta. Siia ma enam küll tagasi ei tule.“ Ometigi kiskus teda miski tagasi. Nii et ta tuli tagasi ka järgmisel nädalal, lahkudes taaskord mõttega: „Ma ei tule siia enam iialgi tagasi.“ Sama skeem jätkus terve aasta, kuni ühe teenistuse lõppedes tõusis see mees taas oma kohalt, aga seekord öeldes juba midagi muud: „Ma armastan Sind, Jeesus ja ma vajan Sind oma ellu!“ Ning ta läks altarile ja andis oma elu Jeesusele.

Times Square’i koguduse pastorid kogesid Jumala kutset selle mehe elu üle. Nad aitasid kaasa tema Piiblikooli õppima asumisele, kus selgus, et tegu on äärmiselt andeka õpilasega. Ta lõpetas kooli väga kõrge keskmise hindega ja suundus edasi seminari, kus ta läbis 3-aastase õppekava 1,5 aastaga. Tal paluti jääda seminari professoriks, kuid ta keeldus, öeldes: „Ei, ma olen pastor.“
Sel samal päeval, mil mina kuulutasin oma sõnumit Colorado Springs’i koguduses, kuulutas see noor mees Times Square’i koguduses. Jumala arm ja soosing olid langenud ühe kodutu, näiliselt tähtsusetu elu üle ja see muutis kõik!
Jäägu see tõde helisema su südamesse nõnda nagu see helises Maarja südames. Jumal on tegemas midagi uut, pöörates su katsumused Tema auks. Ja isegi kui sa ei koge Tema ligiolu, on Tema käsi ometigi su elu üle. Usalda Teda kõiges – nii oma südame asjus, pere küsimustes või ükskõik, mis olukorras ja sa saad nägema Tema au.