KAITSTES OMA ARMASTUST JUMALA VASTU

„Tuleta siis meelde, kust sa oled langenud, ja paranda meelt ning tee esimese armastuse tegusid! Muidu ma tulen su juurde ning lükkan su lambijala asemelt, kui sa ei paranda meelt. „ (Ilmutuse 2:5).

Jeesus ütleb sellega järgmist: „Mõtle tagasi ajale, mil ma sind päästsin. Sa olid õnnelik selle üle, et tulin elama su südamesse! Sa ei jõudnud pühapäevaseid jumalateenistusi ära oodata ja sa kaevusid sügavale mu Sõnasse, et saada enam teada minu armastusest sinu vastu. Sa ei pidanud palvetamist kunagi koormaks, sest see tähendas sinu jaoks kõike. Sa armastasid mind enam kui elu ennast. Kuid nüüd oled sa sellest kõigest eemale jäänud. Sinu ajast ja tähelepanust kuulub mulle vaid väike osa ja su süda on muutunud külmemaks mu suhtes. Miski muu on võitnud su südame!“

Pane tähele seda tõsist hoiatust siin: „Paranda meelt…Muidu ma tulen su juurde ning lükkan su lambijala asemelt, kui sa ei paranda meelt.„ Teoloogid on aastaid püüdnud pehmendada seda hoiatust, andes mõista, et ju see ikka tähendab midagi muud. Kuid seda ei saa kuidagimoodi pehmendada – see tähendab seda, mida see tähendab!

Jeesus ütleb meile: „Kui sa kuulutad, et omad Jumala tuld, aga samas ma ei ole su südames esikohal, siis ma kõrvaldan iga väiksemagi valguskiire su elust! Vahet pole, kui häid tegusid sa ka minu heaks ei teeks – sa pole enam mu tunnistaja. Ma ei tunnista kõige vähematki tegu, mida sa teed, sest sa oled kaotanud oma armastuse minu vastu!“

Kas sinu armastust Jeesuse vastu on jäägitu? Võtad sa regulaarselt kvaliteetaega, et olla vaid Temaga? Või on muud asjad hiilinud su südamesse, vallutades nii su mõtted kui südame?
Jeesus palub sul just praegu parandada meelt ja alata otsast peale. Ta tahab, et peatuksid ja mõistaksid: „Nüüd ma saan aru küll, kuidas see asi on hiilinud mu ellu ja röövinud minu jäägitu armastuse Jeesuse vastu. Kuid see ei saa niimoodi jätkuda. Issand, andesta mulle! Palun süüta mu küünal uuesti.“

Pöördu tagasi oma esimese armastuse juurde juba täna. Palu Ta käest armu ja jõudu, et alata otsast ja kaitsta oma armastust Jeesuse vastu.