SU MINEVIKUL POLE MINGIT TULEVIKKU by Claude Houde

Jumala suurus on lõputu, igavene, mõõtmatu ja piiritu. Iga uus koidik toob esile Tema tõotused, väe ja andestuse. Iga uus hommik kuulutab uue potentsiaali ilu ja uusi algusi, mis kõik täidetud elu ja ülestõusmissõnadega „alustame üheskoos otsast peale“. See kõik kutsub meid üles lubama Jumalal kirjutada oma nägemus ja lootusrikas plaan me südame lauakestele.

Meie armuline Jumal ütleb sulle ja mulle: „Ma tõmban su välja inimlikult ettemääratud varisevast liivast ja taandumisest, mille keskel olid ohtlikult langemas. Ma annan sulle uue nägemuse elust ja enesekindluse, mis laseb sul elada, kogeda ja suhelda kõige täiega. Su suu hakkab taas kõnelema su „ülestõusnud“ südame rikkustest (vt Luuka 6:45). Ma annan sulle visiooni, mida jagada lihtsalt ja rõõmsasti ning mis saab muutma inimesi su ümber. Ma tahan kirjutada oma plaani su südamesse: ühe saatuse su tuleviku, laste, abielu, õpingute või karjääri jaoks. Ühtlasi ka sinu isikliku lõikuse üleloomuliku õitsengu Minus.“

Jumal ütleb meile ka seda: „Mul on visioon, mille kohaselt tahan hingata sinusse teadmist ja arusaamist kõigist neist headest tegudest, mille olen valmistanud iga su eluvaldkonna jaoks. Seal saab olema sõdu ja lahinguid ühes hilinemiste ja näiliselt hiiglaslike mägedega, aga minu pojad ja tütred elavad usust! Ja isegi kui mõne tõotuse täitumine hilineb, usu ja usalda usu kaudu siiski selle tõotuse täitumist keset oma ootuse aega. Sest minu rahvas peab elama usust!“

Kallis sõber, kus iganes maailmanurgas sa ka poleks ja milline iganes su kogemus või lugu ka poleks, see sõnum on sulle: su minevikul pole mingit tulevikku! „Ärge hoidke kinni minevikust. Ärge laske sellel, mis juhtus eile, halvata oma tänast. Vaadake, mina teen hoopis uut ja see on tänaseks ja praeguseks hetkeks, ütleb Issand. Olete te valmis selle vastu võtma ja uskuma, et ma teen, mida olen tõotanud?“ (Jesaja 43:18-19, Piibli laiendatud tõlge).


__________
Claude Houd on Eglise Nouvelle Vie (Uue Elu Koguduse) juhtivpastor Montrealis, Kanadas. Pidev kõneleja World Challenge’i poolt korraldatavatel pastorite ja juhtide konverentsidel. Uue Elu Kogudus on kasvanud tema juhtimise all käputäiest inimestest enam kui 3500 liikmeliseks, olles üks väheseid edukaid protestantlikke kogudusi Kanadas.