KÄIGE VAIMUS by Gary Wilkerson

Ma loodan, et ma pole ainuke inimene, kes aegajalt mõtleb: „Kas ma ikka tõesti elan välja seda õigsuse andi, mille Jumal mulle on andnud?“ Galaatlastele 5:16 ütleb: „Käige Vaimus, siis te ei täida lihalikke himusid.“

Me võime võtta Piiblist ükskõik, millise salmi ja lugeda seda kas läbi armu prillide või läbi käsumeelsuse ja inimlike tegude prillide. Lugedes Galaatlastele 5:16, kipun ma vahel kalduma sinna „inimlike tegude“ mentaliteedi poole, mis ütleb: „Pean püüdma sellega hakkama saada!“ Ütlen siis iseendale: „Hakkan täna pihta! Tänasest hakkan käima Vaimus!“ Kuid siis muutun rahutuks ja korraga on Vaimus käimisest asi ikka väga kaugel.

Järgmine asi, mida Galaatlastele 5:16 ütleb, on: „Et te ei täidaks lihalikke himusid.“ Vahel me loeme seda lõiku läbi prillide: „Ma olen lihas. Ei, ma olen Vaimus. Kuid siis jälle juhtub midagi, ma vihastun ja olen jälle tagasi lihas!“

Galaatlastele 5:18: “Kui aga Vaim juhib teid, siis te ei ole Seaduse all.” Kas sa elad Vaimus? Kas Jeesus on tulnud su südamesse? Kui nii, siis kas Ta ütles: „Ma hoian sul silma peal ja kui su süda on piisavalt õige, kutsume ehk hiljem ka Püha Vaimu su südamesse.“ Ei! Ta ei öelnud seda! Sa ei saagi enne päästetud, kui Püha Vaim pole tulnud elama su sisse. Seega, kui Ta ütleb: „Käige Vaimus!“, ei ütle Ta sellega: „Püüdke olla vaimulikud.“ Ta ütleb hoopis: „Jumala Vaim elab su sees, mistõttu ela see välja!“ Ta on võimaldanud sulle ligipääsu oma õigsusele, öeldes: „Haara kinni tööst, mille olen juba su sisse pannud. Lase käiku kõik see, mis sulle juba antud ja lõpeta muretsemine, kartmine ja stressamine.“

Seetõttu ära ka muretse, kas elad liiga palju lihalikus loomuses või mitte. Sa ei pea ütlema: „Jumal, kas saaksid palun aidata mul muutuda vaimulikumaks?“ Ei – sa juba oled vaimulik! Jumala elu on sinu sees! Jumala Vaim, Tema hingus, on sinu sees ja sa ei ela käsu all.