EESLIINIL

Tegutsemisvalmid jumalasulased ei karda „tee peal olevat lõvi“. Laisk kristlane aga ütleb: „Lõvi on seal tänaval ja niipea, kui ma välja lähen, olen surmalaps!“ „Laisk ütleb: Noor lõvi on tee peal! Kiskja keset turgu!“ (Õpetussõnad 26:13).

Kas väljas tänavatel on tõesti kuskil mingi lõvi? On! Üks möirgav lõvi, kes on valmis neelama igat üht, kes ta teele sattub. Kuid Jumala Vaimuga täidetud rahvas ei karda ühtki lõvi. Enne, kui tagasi New Yorki pastoriks tulin, püüdis Saatan täita mu südame hirmuga. Olin näinud, mis mind ees ootab ja seda, kui palju kurjust valitseb New Yorgi tänavail. Saatan ütles: “Sind tehakse seal tänavatel kutuks!” Kuid Jeesus ütles: „Mine kohe välja linna tänavatele ja teedele ja too siia vaeseid ja küürakaid ja pimedaid ja jalutuid!“ (Luuka 14:21). Me ei pea kartma!

Olen isegi mõelnud, kui võrratu oleks elada kusagil vaikses, eraldatud paigas, milleks paljudel on ka võimalus. Kuid üha enam kristlasi „jooksevad mägedesse“ ainuüksi selleks, et pugeda peitu. Lõvi on neid taga ajanud ja nad otsivad endale turvalisemat paika. Ma ise olen selle mõtteviisi juba läbi teinud. Gary North, juhtiv radikaalne tegutseja ja kõneleja, kirjutas raamatu pealkirjaga „Hädaolukorra valitsus“, kus ta õhutab kristlasi koguma kõikvõimalikke asju ja relvi, valmistudes peitu pugemiseks ja oma vara kaitsmiseks. Tema soovituslik nimekiri hõlmab endas alkoholi ja tubakatooteid, mille abil seadusetuse aegadel riigiametnikele altkäemaksu pakkuda (või nö „kaupu vahetada“ nagu ta ise seda nimetab). See puudutab kõiki neid, kes „paluvad mägedel ja kaljudel peita neid Jumala viha eest!“ (vt Ilmutuse 6:16). „Sest kes iganes tahab päästa oma elu, kaotab selle, aga kes iganes kaotab oma elu minu pärast, leiab selle.“ (Matteuse 16:25).

Jumala Vaimuga täidetud lõpuaegade kogudus aga ei poe peitu, vaid saab olema eesliinil, võideldes head võitlust ja tuues sisse kadunud hingede lõikuse.