TEMA HÄÄLE KUULMINE

JJumala igatsus on, et Tema laste suurim rõõm peituks Tema hääle kuulmises. „Kellel on mõrsja, see on peigmees. Peigmehe sõber seisab aga kõrval ja kuulab teda ning on väga rõõmus peigmehe hääle üle. Nii on nüüd ka minu rõõm saanud täielikuks.“ (Johannese 3:29). Meie suurim rõõm peaks olema: „Ma kuulsin Ta häält! Ma seisin oodates ja kuulsin, kuidas Ta kõnetas mind!“ Ülemlaulus võime lugeda ja kuulda lõpuaegade armunute armastusduetti. Peigmees kutsub oma armastatut peituma salajasse ühes temaga: „Mu tuvike kaljulõhedes, kuristiku peidupaigas! Näita mulle oma nägu, luba ma kuulen su häält, sest su hääl on meeldiv…” (Ülemlaul 2:14), mispeale pruut vastab hiljem samas laulus: „Kuule! Mu kallim koputab: „Ava mulle…mu kullake, mu tuvike!“ (Ülemlaul 5:2).

Neile, kelle süda on muutunud tuimaks ja kes ei kuule enam Tema häält, on Jumal tõotanud anda uue ja õrna südame, kui nad vaid parandavad meelt ja pöörduvad usus Tema poole. Inimese süda ei pea igaveseks jääma tuimaks või paadunuks – seda on võimalik muuta, kui vaid inimene ise seda tahab! Su tuimus pole tingitud Jumalast, vaid eelkõige sinust endast, kuna oled eemaldunud Jumala Sõnast. Aga siin on sulle antud tõotus: „Siis nad tulevad sinna ja kõrvaldavad sealt kõik selle põlastusväärsused ja kõik selle jäledused. Mina annan neile ühesuguse südame ja annan nende sisse uue vaimu: ma kõrvaldan nende ihust kivise südame ja annan neile lihase südame, et nad käiksid mu määruste järgi ning peaksid mu seadusi ja täidaksid neid; siis on nad mulle rahvaks ja mina olen neile Jumalaks.“ (Hesekieli 11:18-20).

Ja veel: „Ja ma piserdan teie peale puhast vett, et te saaksite puhtaks; kõigist teie rüvedusist ja kõigist teie ebajumalaist ma puhastan teid. Ja ma annan teile uue südame ja panen teie sisse uue vaimu. Ma kõrvaldan teie ihust kivise südame ja annan teile lihase südame. Ma panen teie sisse oma Vaimu ja teen, et te käite mu määruste järgi ja peate mu seadusi ning täidate neid.“ (Hesekieli 36:25-27).