JUMALAL ON HEA MEEL OMA LASTEST

Siin on üks võimas relv iga Kristuse järgija jaoks: hüüa! Hüüa kogu oma südamest Jumala poole, nii nagu Taavet seda tegi (vt Psalmid 34:7). Mine Jumala ette, tunnista üles oma patud ja toetu Tema heldusele, öeldes: „Issand, ma tean, et armastad mind ja oled valmis andestama mulle. Seetõttu parandan meelt Su ees just praegu.“
Sel samal hetkel, mil oma patud üles tunnistad, oled ka õige Jumala ees. On mõttetu arvata, et suudaksid ise tasuda ühegi oma patu eest. Jumal armastab sind nii väga, et andis oma Poja Jeesuse, kes tasus juba kõige eest. Su armuline, armastav Advokaat igatseb aidata ja päästa sind: „Mu lapsed, seda ma kirjutan teile, et te ei teeks pattu. Aga kui keegi patustab, siis on meil eestkostja Isa juures, Jeesus Kristus, kes on õige.“ (1 Johannese 2:1) 
Kõndides oma väikese tütretütre Tiffany kõrval, kui too betoonist müüril kõndis, püüdsin teda selja tagant toetada, et ta ei kukuks, kuid ta püüdis mu kätt koguaeg ära lükata. Mingi hetk ma enam ei toetanud teda ja ta kukkus maha, kuigi haiget saamata. Otse loomulikult ma ei hüljanud teda, kui ta kukkus. Ma ei öelnud ka: „Vaata nüüd, mida sa tegid! Sa ei ole enam mu lapselaps!“ Ükski vanavanem ei teeks ju nii. Jumal näitas mulle läbi selle kogemuse: „David, sul on nii tohutu armastus selle lapse vastu, kuid on aegu, kus sa ei lase mul armastada end samal moel. Sa oled uhkusest oma laste üle lõhki minemas, kuid on aegu, kus sa ei lase mul olla uhke sinu üle.“
Kogesin, kuidas Jumal külvas ühe õrna sõna mu südamesse, öeldes: „Mu poeg, oled mulle ja mu südamele suureks õnnistuseks!“ Mitte keegi pole mulle eales midagi nii imelist öelnud ja ma tean, et see vastab ka tõele. Jumalal on hea meel oma lastest. (Psalmid 147:11).