TEMA HELDUS ON PAREM KUI ELU

Siin on kõige enam tsiteeritud salme Jumala Sõnast, millest on ka palju laule loodud: „Sest sinu heldus on parem kui elu; mu huuled ülistavad sind.“ (Psalmid 63:4). Sa võid nüüd küsida, mida see tähendab, et Tema heldus on parem kui elu?
Fakt on see, et elu on lühike. See hävid kui rohi, mis üks hooaeg on ja järgmine enam pole. Ometi püsib Jumala heldus igavesti. Miljoni aasta pärast on Jeesus ikka sama hell ja armastav me vastu kui täna. Teised võivad küll röövida su elu, kuid nad ei saa röövida Jumala heldust.
Mõtle korraks järgnevale: Jumal pole pahane su peale, kuna läbi kukkusid. Kui oled valmis oma patu hülgama, võid saada andeks ja taastatud just sel samal hetkel. Jumala Sõna ütleb meile, et miski ei saa tulla meie ja Jumala vahele – mitte ükski patt, süütunne ega hukkamõistev mõte. Sa võid öelda: „Mu elu on Issandale õnnistuseks. Olen võimeline kiitma ja ülistama Teda. Olen puhas, olen vaba, mulle on andestatud, olen õigeksmõistetud, pühitsetud ja lunastatud.“
Vahet pole, kui hullusti meid ümbritsevad inimesed on pattu teinud. Jumal armastab sellest hoolimata kõiki. Seetõttu Ta saatiski oma Poja ja me peaks kuulutama sellest kogu maailmale! Taavet ütles: „Su heldust ja su tõde ma ei salga suure koguduse ees.“ (Psalmid 40:10) Taoline suhtumine on Jumala igatsus me kõigi suhtes.
Sul on armastav, õrn Isa, kes hoolib sinust väga. Ta on kogunud kokku iga pisara, mille oled valanud. Ta on näinud igat su vajadust ja teab igat su mõtet. Ja Ta armastab sind! Kui sa vaid suudaks mõista, kui hell Ta on sinu vastu - kui kannatlik, hooliv ja valmis andestama ning õnnistama sind – siis sa ei suudaks end enam tagasi hoida. Sa hüüaks ja hõiskaks kuni viimse hääleraasuni, mis sul kõrist tuleb: „Tema heldus on parem kui elu!“