JUMALA RÕÕM

Jumal ainuüksi ei armasta oma rahvast, aga tunneb rõõmu igast ühest meist. Tal on tõeliselt hea meel meie üle. Tegelikult on Ta tõeliselt õnnistatud, kui saab meid hoida ja vabastada.

Ma näen taolist lapsevanemlikku rõõmu oma abikaasas Gwen’is igakord, kui keegi meie lapselastest helistab. Ta lööb särama otsekui jõulupuu, kui üks meie kallitest linnupoegadest liinil on ja mitte ükski vägi ei saa teda sundida kõnet lõpetama. Isegi kui ma teataks talle, et Ameerika president on me ukse taga, ajaks ta mu lihtsalt minema ja jätkaks jutustamist.

Kuidas ma siis saaksin süüdistada oma Taevast Isa tundmast vähem rõõmu minu üle kui mina tunnen oma järglaste üle? Elus on tulnud ette aegu, kus mu lapsed on valmistanud mulle pettumuse, tehes ristivastupidi sellele, mida ma neile õpetasin. Kuid mitte iialgi pole ma neid lakanud veel seetõttu armastamast või nende üle rõõmu tundmast! Seega, kui mina maise ja ebatäiusliku isana oman taolist püsivat armastust oma laste vastu, kui palju enam hoolib siis meie Taevane Isa meist kui oma lastest?

Joosua ja Kaaleb seisid keset Iisraeli rahvast ja hüüdsid: ”Kui Issandal on meist hea meel, siis ta viib meid sellele maale ja annab selle meile, maa, mis piima ja mett voolab.” (4 Moosese 14:8) Milline lihtne, samas mõjuvõimas klausel! Nad ütlesid: ”Meie Issand armastab meid, tunneb rõõmu meist ja võidab ära iga hiiglase me teel, kuna Ta tahab seda teha meie heaks. Seetõttu ei tohiks me vaadata oma takistuste peale, aga peaksime hoidma oma silmad Issanda suurel armastusel meie vastu.”

Läbi kogu Piibli võib lugeda, et Jumal tunneb meist rõõmu: ”...aga tal on hea meel neist, kelle tee on laitmatu.” (Õpetussõnad 11:20) ”…aga õigete palve on temale meelepärane.” (Õpetussõnad 15:8) ”Ta ulatas kõrgusest käe...Ta päästis minu mu tugeva vaenlase käest...Issand oli mulle toeks.” (Psalmid 18:17-19)

See on lausa kohustulik uskuda, et Jumal armastab meid ja tunneb rõõmu meist. See annab meile võime aktsepteerida igat olukorda me elus ja mõista, et see on Jumala armastav tahe meie elude suhtes. See omakorda aga kannab meid läbi kõrbeaegadest, lubadest toetuda Jeesuse armastavatele kätele, kes pöörab meie leinamise tantsuks.