JUMALA JUURES POLE MILLESTKI PUUDUS

Iga usklik, kes tahab olla Jumalale oma palveeluga meelepärane, peab esmalt küsima endalt: „Kas Jumalal on kõik, mida ma vajan, või pean ma vastuse saamiseks kuhugi mujale minema?“ See tundub üsna lihtsa küsimusena. Lausa sellisena, mida ei peaks üldse küsimagi, sest enamus kristlasi vastaks sellele: „Muidugi ma usun, et Jumalal on kõik, mida vajan.“ Tegelikkuses aga pole mitte kõik meist selles nii veendunud! Me küll ütleme, et usume seda, kuid siis tabavad meid raskused ja Jumal tundub olevat vait kui sukk. Ja just sellistel aegadel juhtub, et me sageli ei usu, et Tal on kõik, mida vajame.
Paulus aga julgustab meid: „Küll mu Jumal täidab kõik teie vajadused oma rikkust mööda kirkusega Kristuses Jeesuses.“ (Filiplastele 4:19). Issandal on rikkalik varaait, milles on peidus kõik, millega täita kõik meie vajadused. Ja Tema sulased teavad seda.
Jumal püüdis 40 aastat veenda iisraellasi, et neil ei saa kunagi olema millestki puudus. Ta lubas neile, et Ta saab olema nende alaline allikas ja varustaja. „Tõesti, Issand, sinu Jumal, on sind õnnistanud kõigis su kätetöis, ta tunneb su rännakut selles suures kõrbes. Need nelikümmend aastat on Issand, su Jumal, olnud sinuga, sul ei ole midagi puudunud.“ (5 Moosese 2:7). Ehk Jumal ütles: „Minu juures pole mingisugust nappust ega puudust. Mul on kõik, mida te vajate ja ma olen ka andnud selle teile.“
„Sest Issand, su Jumal, viib sind heale maale…maale…kus sul midagi ei puudu…sa sööd ja su kõht saab täis.“ (5 Moosese 8:7, 9-10). Tänaseks on Jumal meid toonud meie Tõotatud maale – Kristuse juurde! Meie jaoks on Jeesus see varjupaik, kelle juures pole kunagi millestki puudu. Ta esindab ihulikul moel kogu jumalikku täiust.
Vanas Testamendis oli usklikel Jumala shekinah au. Kuid Jumal ütleb, et Ta on valmistanud meile midagi veelgi paremat ja selleks on Jeesuse enda ligiolu. Ta on alati koos meiega.