MINU TÕOTUS ON KÕIK, MIDA SA VAJAD

Usk on väga paljunõudev. See nõuab, et niipea kui me kuuleme Jumala Sõna, me kuuletume sellele ilma ühegi teise tunnuse või märgita, mis meid juhiks. Ei oma tähtsust, kui suured on takistused me teel või kui võimatud me olukorrad ka ei tunduks. Me peame uskuma Tema Sõna ja tegutsema selle põhjal ilma ühegi muu kinnituseta, millele tugineda. Jumal ütleb: „Minu tõotus on kõik, mida sa vajad!“

Nõnda nagu iga põlvkond enne meid, nõnda imestame meiegi, et: „Jumal, miks küll mina pean sellisest raskusest läbi minema? See on lihtsalt üle mõistuse! Sa oled lasknud nii paljudel asjadel tulla mu ellu, mis kuidagi ei arvutu. Miks küll ei leidu selgitust kõigele sellele, millest ma läbi lähen? Miks küll on mu hing nii vaevatud ja elu täis nii mitmeid katsumusi?“

Kuulake mind veelkord: usule seatud nõudmised ongi inimesele mõistetamatud! Seega, kuidas siis Issand vastab me appihüüule? Ta saadab oma Sõna, tuletades meile meelde oma tõotusi ja ütleb: „Lihtsalt kuuletuge mulle ja usaldage minu Sõna eneste suhtes!“ Jumal ei lepi ühegi vabanduse ega kahtlusega, ükskõik, kui võimatuna te olukorrad ka ei tunduks!

Palun ärge saage minust valesti aru. Meie Jumal on armastav Isa ja Ta ei lase oma lastel ilma põhjuseta kannatada. Me ju teame, et Tema käes on kõik vägi ja ka tahe kõrvaldada kõik probleemid ja südamevalu. Piisaks vaid ühest Ta sõnast, et kõik meie vaevad ja mured kaoksid.

Samas aga on fakt ka see, et Jumal ei näita meile ette, kuidas või millal Ta täidab oma tõotused. Miks? Aga seepärast, et Ta ei võlgne meile ühtki selgitust, kuna on juba andnud meile oma vastuse. Ta on andnud meile kõik, mida me vajame eluks ja jumalakartuseks Tema Pojas Jeesuses Kristuses. Tema on kõik, mida me vajame selleks, et tulla toime ükskõik, millise eluolukorraga. Ja Jumal saab seisma oma Sõnal, mille Ta meile juba on ilmutanud: „Minu Sõna on teile kõigile kättesaadav. Minu tõotused on „jah“ ja „aamen“ igaühele, kes usub, mistõttu hingake minu Sõnas, uskuge sellesse ja kuuletuge sellele.“