ÕPI ISE SEISMA JA VÕITLEMA

Sa pead õppima ise võitlema omaenda võitlusi, sest sa ei saa loota kellelegi teisele oma vabastamise suhtes!

Võib-olla on sul mõni palve-võitlejast sõber, kellele sa võid iga kell helistada ja öelda: „Seisan hetkel ühe lahinguga silmitsi! Kas sa palvetaks mu eest, sest ma tean, et oled võimas Issandas?!“ Ühest küljest on see piibellik, kuid samas pole see Jumala täielik tahe su suhtes! Jumal tahab, et sinust endast saaks võitleja! Ta tahab, et sa suudaksid ise seista vastu vaenlase rünnakutele.

Jumal lubas Gideonile: "Et mina olen sinuga, siis sa lööd midjanlased maha nagu üheainsa mehe." (Kohtumõistjate 6:16). Jumal ütles: „Ma olen sind läkitanud – ma olen sinuga!“

Kuid siis tuli linnarahvas otsima inimest, kes oli kiskunud maha nende ebajumalad (vt.Kohtumõistjate 6:28-30). Kus oli Gideon? Peidus! – olles ebakindel Jumala tõotustes ja ikka veel kaheldes, kas Jumal on temaga? Gideon ütles: „Kui Issand on meiega, mispärast on siis see kõik meid tabanud? Ja kus on kõik tema imeteod, millest meie vanemad meile on jutustanud...?" (Kohtumõistjate 6:13). Sama kehtib nii paljude meiegi puhul! Jeesus on tõotanud meile, et: „...mina olen iga päev teie juures..." (Matteuse 28:20), kuid ometigi pole me õppinud seisma Tema Sõnal ja võitlema.

Kuid asjad hakkavad muutuma niipea kui sa oled täielikult veendunud, et Jumal on sinuga! Et Ta räägib sinuga ja näitab sulle kõike, mida vajad teada!

Sa oled tugevam kui sa arvad! Nõnda nagu Gideon, võid ju sinagi mõelda, et: „Kuidas ma küll võitlen? Ma olen ju nii nõrk ja nii kogenematu.“ Kuid Jumal ütles Gideonile: "Mine selles oma jõus...!“ (Kohtumõistjate 6:14). „Millises jõus?“ küsid sa kohe. Gideoni jõud oli seotud Jumala sõnaga, mis talle antud: „Tõesti, ma läkitan sind ja olen koos sinuga!"

Armsad, selles samas fraasis – „Ma olen sinuga!“ – peitub ka teie jõud! Ja te saate selle jõu, kui te usute seda sõna ja tegutsete tuginedes sellele.