UNIKAALNE JUMALA TAHE by Carter Conlon

Unikaalne Jumala tahe on mind elu jooksul juhtinud mitmetesse paikadesse, muutes selle üheks imeliseks teekonnaks. Sellest hoolimata peame siiski õppima tegema kõige tähtsamaid asju esmajärjekorras. Pöördu tagasi oma esimese armastuse juurde Jumala vastu, kui tarvis; ava Jumala Sõna ja hakka seda lugema. Ära ela kuskil pilve peal uneledes, et see müstiline Jumala tahe langeb sulle lihtsalt sülle, samal ajal, kui sina otsustad ignoreerida juba ilmutatud Jumala tahet.

Piiblis on öeldud: „Selline on ju Jumala tahtmine, et te head tehes paneksite vaikima rumalate inimeste arutuse.“ (1 Peetruse 2:15). Jumala ilmutatud tahe on järgmine: teha head; rääkida tõtt; hoolida ka siis, kui ei tahaks; palvetada, kui keegi teine ei palveta; uurida Jumala Sõna, kui teised on selle juba ammu maha kandnud; kuulutada Jeesuse nime, kui teised seda pigem neavad. See on see, kus su iseloom areneb! Pead esmalt võitma oma lahingud salajas, enne kui saad hakata neid võitma avalikult. Pea meeles, et sinust ei saa kunagi mingit super evangelisti, kes kõiki armastab, kui sa pole õppinud armastama inimesi eraviisiliselt. See on see, kuidas asjad käivad. Nii et ära muretse üleliia palju Jumala unikaalse plaani leidmisest oma elu jaoks – küll see su üles leiab! Keskendu täna pigem Jumala juba ilmutatud tahtele, millele Tema unikaalne plaan vaid sinu jaoks samuti järgneb.

Paulus ütles Efeslaste kirjas, et peaksime „kõigest hingest tegema Jumala tahtmist“ (Efeslastele 6:6). Seetõttu tahan julgustada sind paluma Jumalalt tahet täita Tema tahet. Tule Ta ette ja ütle: „Issand, ava mu süda kõigele, mis sul on varuks mu elu jaoks. Ära lase mul pidada teatud asju liiga väikeseks või tähtsusetuks. Aita mul olla keegi, kes maas vedelevat paberitükki nähes selle üles korjab. Aita mul olla lahke, aus ja ustav. Keegi, kes ehitab üles, mitte ei lammuta. Aita mul olla see, kes õhutab üles üksmeelt lõhenenud ühiskonnas. Ja aita mul seista tõe eest ka siis, kui kõik teised on rahul valedega. Issand, anna mulle julgust järgida Sind kõige täiega.“

Kui palud Jumalalt tahet täita Tema tahet, siis usun, et Jeesus ilmutab sulle end viisidel, mille sarnast sa pole eales varem veel näinud. Ja sa oled täiega hämmingus sellest, kuhu kõikjale Jumal sind viib ja mida kõike su elu kaudu teeb.

__________
Carter Conlon liitus Times Square’i koguduse pastorite meeskonnaga ps. David Wilkersoni kutsel 1994 aastal. 2001 aastal sai temast koguduse vanempastor.