MA SÄILITASIN USU

Paulus säilitas oma usu nii headel kui halbadel aegadel. Oma elu lõpusirgel võis ta uhkelt öelda: „Olen võidelnud head võitlemist, lõpetanud elujooksu, säilitanud usu.“ (2 Timoteose 4:7).
Mõtle Pauluse tunnistusele sel hetkel. Ta võis öelda: „Saatan saatis oma käsilased sõdima mu vastu Jeruusalemmas, Damaskuses, Aasias, Efesoses, Antiookias ja Korintoses. Kuid ma säilitasin oma usu. Ta püüdis uputada mind keset tormi Vahemerel. Olin kolmel korral hukkuval laeval, ulpides päeval ja ööl keset mere sügavusi. Kuid ma säilitasin oma usu. Juudid peksid mind, andes mulle 39 piitsahoopi. Mind on pistetud vangi, mind on kolmel korral pekstud rooskadega, mind on kividega loobitud ja jäetud surema. Kuid ma säilitasin oma usu. Olen kogen hädaohtu nii maal kui linnas, nii kõrbes kui merel. Mu oma kaasmaalased on mu paljaks röövinud. Mind on lähikondlaste valesüüdistuste tõttu süüdi mõistetud. Kuid ma säilitasin oma usu. Olen olnud vahel ütlemata väsinud, kogedes oma ihus tohutut valu ja kannatanud magamata öid. Olen olnud janus ja näljas, külmas ja alasti, kandes igasugu erinevaid koormaid. Kuid ma säilitasin oma usu. Mind on vaevatud ja kimbutatud igast otsast, olen olnud heitunud ja tagakiusatud, kuid mitte kunagi alla andnud. Mu usk pole kunagi kõikunud. Vaatamata kõigele pole mu usk ja usaldus Jumalasse saanud kordagi hävitatud.“ (vt 2 Korintlastele 11:23-28).
Mu armsad, ärge langege Saatana valede võrku keset oma katsumusi, korralekutsumisi või hädasid. Ärge laske kibestumise juurel võtta maad oma südameis, hakates toitma viha Jumala vastu: „Miks küll Jumal lasi sel sündida? Püüdsin nii väga olla Talle meelepärane ja usaldasin Teda täiega. Miks Ta mind siis alt vedas?“ Jumal on hoiatanud meid selliste aegade suhtes, öeldes: „Ärge laske sel sündida! Olge selle asemel hoopis innukad ja valvsad hoidma alal oma kindlust, sest sellel saab olema suur tasu.“ (vt Heebrealastele 10:35-36).
Pigem tasuks meeles pidada, et Jumal ütleb meile kõigile, et me hüüaksime ahastuse päeval appi Tema nime. Siis ta tõmbab meid kõigist neist olukordadest välja ja me toome Talle au selle eest. (vt Psalmid 50:15). Seetõttu, jää ustavaks Talle ja hüüa Teda appi hädaajal, usaldades alati kõik oma koormad Tema hoolde!