PÄÄSTJA SUUDLUS - Nicky Cruz

Krussaadidel kõneldes püüan ikka veel leida oma sõnavarast sõnu, mis väljendaksid seda üleloomulikku sensatsiooni, mil Jeesus mu ellu astus ja selle totaalselt muutis. Küll aga pean tunnistama, et parim viis selle kirjeldamiseks, on läbi lihtsa analoogi.
Ütlen ikka inimestele, et mul oli tunne nagu oleksin operatsioonilaual – külm, vihane ja segaduses – ning Jeesus oli kui kirurg, kes mu kõrval seisis. Mu süda oli murtud. Ta sirutus õrnalt mu poole, sulges mu silmad ja avas seejärel mu rindkere, sirutudes sügavale mu sisse ja võttes sealt mu südame. Ta hoidis seda oma kätel – südant, mis oli täis viha, vihkamist ja kibedust, mis olid mu üle võimust võtnud; mineviku murtust ning needust, mis oli hävitamas mu elu ja hinge.
Jeesus võttis aeglaselt mu südame, tõstis selle oma huulte kohale ja andis sellele suud. Ta hellitas seda ja tervendas selle haavu. Seejärel aga pani tagasi mu sisse ning sulges mu rindkere. Teadsin koheselt, et mu süda oli palju paremas seisus ega olnud enam murtud. Sel hetkel ma teadsin, et olen uus loodu. Mul oli uus süda – süda, mis oli täis armastust, kaastunnet ja meeleparandust. Kõik vihkamise ja põlguse tunded olid läinud. Mu patud olid andeks antud ja ma olin lõpuks vaba!
Võitlen siiani pisaratega, kui seda analoogi kasutan. Hetk, mil Jeesus mu ellu tuli ja mind päästis, on mu elu kõige tähendusrikkam hetk üldse. Enne seda polnud keegi mu südant suudelnud, kuid see oli just see, mida kõige enam oma uuelt Isalt vajasin.
Aitäh Sulle, kallis Jeesus!
Nicky Cruz, rahvusvaheliselt tunnustatud evangelist ja viljakas raamatute autor, pöördus Jeesuse Kristuse poole 1958 aastal New York Citys peale David Wilkersoniga kohtumist. Enne seda oli ta elanud vägivaldset ja kuritegelikku elu. Tema dramaatiline pöördumislugu ilmus esmalt D.Wilkersoni raamatus „Rist ja pussikangelased“ ja hiljem juba tema enda bestselleris „Jookse, poiss, jookse.“