TÄNU OLGU JUMALALE!

Mu sõber oli omadega täitsa läbi – tõelises meeleheites ja kahtlustes, kas Jumal on tõesti ta keset tema isiklikku õudusunenägu maha jätnud? Hiljaaegu muutus ta lausa nii meeleheitlikuks, et hüüdis Jumala poole: „Ma ei ela enam tänast päeva üle, kui sa ei saada mu juurde kedagi ühe lootusesõnumiga! Ma lihtsalt ei jaksa enam!“

 

Mõni tund hiljem, olles jõudnud punkti, kus ta praktiliselt oli valmis loobuma oma elust, läks ta postkastist posti võtma ja leidis sealt ühe trükise, mille üks ta sõpradest oli talle paar päeva varem saatnud. Tegu oli minu 1992 aastal väljaantud sõnumiga, millel pealkirjas „Jumala mehe olemus“. See sõnum tõi lootust ja elu tema haiget saanud hingele ja ta ei suutnud ära imestada, kuidas Püha Vaim nii õigel ajal kõike toimetas! Kuid Jumal oli just õigel ajal õiges kohas ja seda lootuse sõnumiga, mis just täpselt sellele mehele mõeldud.  

 

Täna kogen ma Püha Vaimu juhtimist saata teel vaid paar julgustusesõna vaid teatud kindlatele isikutele, et nood võiks saada kätte oma lootusesõnumi just õigel ajal ja kohas. Vaata, ega alljärgnevatest mini-sõnumitest pole ehk mõni just täpselt sinu jaoks?!

 

 

1.     Kellelegi, kelle hing on nii nõrkenud ja kes tunneb, et Jumal on teda alt vedanud: Erinevad hääled on sind segadusse viinud. Sinu kristlastest sõbrad on sind maha jätnud. Sa tunned end liiga lüüasaanuna, et paluda. Sa tunned end petetud ja isegi hüljatuna Jumala poolt ja see tekitab sinus hirmu. Sinu sees on üks sügav kurbus. Sinu peas on keerelnud üks mõte, et võib-olla sa oled kuidagimoodi pahandanud Jumalat? Sa oled kaotanud igasuguse Jumala armastuse tunde enese suhtes. Aga siin on see, mida Jumal sulle ütleb: „Kas naine unustab oma lapsukese ega halasta oma ihuvilja peale? Ja kui nad ka unustaksid, ei unusta mina sind mitte.“ (Jesaja 49:15)

 

2.     Kellelegi keset abieluprobleeme: sa oled kõvasti haiget saanud. Sa igatsed, et su abielu saaks tervendatud ja taastatud, kuid see tundub täiesti lootusetuna. Ja sa oled õnnetu. Sa oled palunud kogu südamest. Sa ei taha olla sõnakuulmatu Jumalale, kuid sa ei näe ka mingi lootust taastumiseks. Aga ma ütlen sulle: ära anna alla oma abielu suhtes, ükskõik, kui hullusti asjad ka ei oleks!  

„Ja ma tasun teile nende aastate eest, kui saagi sõid rohutirtsud, vastsed, mardikad ja röövikud - see mu suur sõjavägi, kelle ma läkitasin teie kallale.“ (Joel 2:25) „Ma olen näinud tema teid, aga ma parandan ja juhatan teda; ja ma tasun temale troostiga ning pakun ta leinajaile huultevilja.“ (Jesaja 57:18)

 

3.     Kellelegi, kes leinab ja kurvastab: su elus on juhtunud midagi, mis on toonud ühe suure kurbuse ja raskuse su üle, mida sa ei suuda eneselt raputada. Sa armastad küll Issandat, kuid see sügav kurbus on sinuga nii ööl kui päeval. Sa ärkad sellega, sa kannad seda enesega kogu päeva ja sa ei saa sellest lahti ka öötundidel. Ometigi – Issand teab, mis sind vaevab! Ja siin on üks lootusesõnum sulle: 

„Ma tean, Issand, et su seadused on õiged ja et sa ustavuses mind oled vaevanud. Olgu nüüd su heldus mulle troostiks, nõnda nagu sa oled ütelnud oma sulasele! Tulgu su halastused minu peale, et ma elaksin, sest sinu Seadus on minu rõõm!“ (Psalmid 119:75-77)