MU ARMSAD

JUMAL ON USTAV, KES ON LUBANUD.

 

Ma olen sügavalt õnnistatud selle sõnumi poolt, mille Jumal oma inimestele annab Laulud 37. Ma lihtsalt soovitan, et sa loeksid seda Laulu enne päeva lõppu. See on Jumala Sõna üks kõige rikkamatest ja julgustavamatest kirjakohtadest. Vaatamata sellele, millest sa läbi oled minemas, vaatamata sinu olukorra raskusele, on see Laulude peatükk sulle suureks jõu ja julgustuse allikaks.

 

Laulud 37:7 on minu jaoks eriti huvitav, võttes arvesse seda, mis homode kogukonnas praegu on toimumas. Massachusettsi osariik on muutnud homode abielud seaduslikuks ja sajad on San Fanciscos ebaseaduslikult abiellunud. Ma olin niivõrd kurb sellise seadusetuse üle ja kuidas Jumala poolt paika pandud tõelist abielu naeruvääristatakse. Ma hüüdsin: “Oh Issand, nad röövivad meie rahvast. Nad naeruvääristavad sinu püha Sõna. Ameerika lubab endale praegu pattu, mida isegi Soodomas ja Gomorras ei tuntud. Piiblis ei ole ära toodud ühtegi märget selle kohta, et nendes kurjades ühiskandades keegi abiellunud oleks.”

 

Siis ma loen Laulud 37:7: “Ole vait Issanda ees ja oota teda; ära ärritu sellest, kelle tee õnnestub, ega mehest, kes teeb kavalusi!” Teiste sõnadega: “Ära lase sellel sinu vaimu mõjutada. Ära mine sellest närvi. Jumal kuuleb oma inimeste sügavaid, sisemisi oigamisi ja ta on väga kannatlik.”

 

Sellegipoolest ületab see praegu piiri. Ja Jumal ütleb, mis juhtub: “Sest kurjad hävitatakse... Issand naerab teda,... õel kavatseb kurja... Issand näeb tema hukatuse päeva tulevat. (Laulud 37:9-13).

 

Ärgu ükski kurjategija arvaku hetkekski, et Jumal vaatab mööda jultunud sõnakuulmatusest ja Tema Sõna naeruvääristamisest. Läbi kogu Piibli näeme seda, kuidas Jumal saadab oma kohtumõistmist, kui õigusetus võtab ühiskonnas maad. Las pilkajad naeravad, aga varsti tunnistab maailm Jumala vastust nendele saatanlikele abielu vastu suunatud rünnakutele. Kristus sarnastas naist, abikaasat, kogudusele, kutsudes teda oma mõrsjaks. Nüüd on saatan põhjustanud selle piiblitüübi vastu naeruvääristamist ja pannud paljud ameeriklased Piiblit kui lõplikku moraali määrajat hülgama.

 

Varsti hingab Jumal oma viha iga Soodoma sarnase kogukonna peale, kohtumõistmistega, mida ükski põlvkond pole veel näinud. Igaüks teab, et Jumalal on selle rahvaga riidlemist. Ma usun, et ta on juba hüüdnud: “Aitab! Karistuse tund on saabunud.”

 

Palveta nendel aegadel meie rahva pärast. Jumal kuuleb oma rahva palveid.