MEIE TEENISTUSELE SAABUNUD KIRI

„Armas pastor David. Mõni aasta tagasi kaotas mu abikaasa töö, mis oli tema jaoks väga tähtis. Tema jaoks oli see äärmiselt traagiline, kuna ta kaotas eneseväärikuse ja hea sissetuleku ning pole sellest tänaseni üle saanud. Kuigi tal on hetkel uus töö, teenib ta sellega poole vähem, kui vanas töökohas. Minust on aga saanud pere peamine toitja.

Mõni nädal tagasi otsisin endale mingit lugemist, kui Jumal juhtis mind ühe pabereid täis kasti juurde, mille olin alles hoidnud. Tõmbasin sealt välja ühe te vana jutluse pealkirjaga „Kui inimlik mõistus on otsas“. Jumala Vaim kõnetas mind selle sõnumi lugemise ajal ja ma mõistsin, et see on just see, kus ma omadega olen – inimlikult on mõistus otsas!

Jumal näitas mulle läbi te sõnumi, et mu sees on tekkinud viha oma mehe vastu. Et ma olen sõltunud täielikult oma mehest ehk siis toetunud nö. lihale. Kuid ma pean pöörduma ainuüksi Jeesuse poole, kes on minu ainus lootus ja ainuke, kes saab tuua varustatuse ja lahendada mu probleemid. Nüüdseks tean, et mu abikaasa ei saaks iialgi lahendada mu probleeme. Samas aga, lugedes teie sõnumit, sain kinnituse, et Jumal on minuga.

Mu katsumused ei ole veel möödas. Olukord on endiselt äärmiselt raske. Vahel teele vaadates näen juba vaimusilmas kõikvõimalikku hävingut tormamas me suunas nagu Iisraeligi laste puhul. Ja samas on Jumal näidanud mulle, et ma olen kahelnud Tema armastuses minu vastu ja Tema ustavuses kanda hoolt minu vajaduste eest.

Ühtlasi olen teie õpetuse põhjal ka mõistnud, et olen väga innukalt kõiki oma hirme maha surunud ja mitte iialgi tegelenud oma kahtluste juurtega. Nüüd tahan neile lõpu teha. Olen otsustanud kiita ja tänada Jumalat Tema armastuse ja varustatuse eest, kuigi seda varustust pole veel kusagilt paista.“

Armas Jumala püha – võimalik, et mitmeid raskeid aegu on su elus alles ootel. Kuid sa pead jõudma omadega punkti, kus ütled: „Jeesus, ma heidan kõik oma mured sinu peale. Läbi Jeesuse Kristuse olen Jumala rikkuste pärija ja tean, et need rikkused hõlmavad endas ka mu maiste vajaduste katmist.“

Võid uskuda ja usaldada Jumalat selles!