VÕIDUKS VAJAMINEV ARM

Me oleme tihti kuulnud armust, kui millestki, mis viitab Jumala piiramatule soosingule ja õnnistustele. Samas aga arvan ma, et arm tähendab midagi nii palju enamat. Ma usun, et arm tähendab kõike, kes Kristus on meie jaoks keset raskusi – väge, jõudu, headust, heldust, armastust – et kanda meid läbi me katsumustest.

Vaadates tagasi elatud aastatele – aastatele täis rohkeid proovilepanekuid, kannatusi, kiusatusi ja katsumusi – võin ma kindlalt tunnistada, et Jumala arm on olnud piisav. Ma tean, mida tähendab omada küsimärke Jumala suhtes, kui mu naine võitles vähiga rohkem kui korra ja kui ka mõlemad me tütred seisid silmitsi sama haigusega. Kuid tänasel päeval on nad kõik tugevad ja terved ja minul põhjust tänada Jumalat. Ma tean ka, mis tunne on saada nüpeldada Saatana saadiku poolt. Mind on meeletult meelitatud ja moositud ning vaenlasi on tõusnud nii mu paremalt kui vasakult poolt. Minu kohta on levitatud kuulujutte, süüdistatud olematutes asjades ja hüljatud sõprade poolt. Kõigil neil pimeduseaegadel langesin ma põlvili ja hüüdsin Jumala poole.

Tema arm on mind alati läbi kandnud ja sellest piisab ka tänaseks päevaks. Ning ühel päeval igavikku jõudes, ilmutab Isa mulle selle võrratu plaani, mis Tal minu jaoks oli läbi kõigi nende aegade. Ta näitab mulle, kuidas ma säilitasin oma kannatlikkuse läbi kõigi oma katsumuste; kuidas ma õppisin olema kaastundlik teiste suhtes; kuidas Tema jõud sai täiuslikuks keset minu nõtrusi ja kuidas ma õppisin tundma Tema ülimat ustavust, igatsedes üha enam muutuda rohkem Jeesuse sarnaseks.

Me võime ju küll küsida, et: „Miks“, kuid samas jääbki see saladuseks ja ma olen otsustanud leppida sellega, kuni päevani, mil Jeesus mulle järgi tuleb. Ma ei näe lõppu oma kannatustele ja katsumustele. Ma olen kogenud neid üle 50 aasta oma teenistuses, kogen praegu ja kindlasti ka tulevikus.

Ometigi, läbi selle kõige, on mulle antud pidevalt kasvav kogus jõudu Kristuse. Muide, minu kõige eredamad ilmutused Tema aust, on tulnud just läbi minu kõige raskemate aegade. Nõndasamuti tahab Jeesus vabastada ka teis, keset teie kõige madalamaid hetki, oma täielikud jõuvarud.

Me ei pruugi kunagi mõista, miks me peame kogema valu, masendust või ebamugavusi. Me ei pruugi iialgi teada saada, miks meie palved terveks saamise osas vastamata jäid. Kuid – me ei peagi teadma, miks, sest meie Jumal on juba vastanud meile: „Teil on minu arm ja kallid lapsed, see on kõik, mida te vajate!“