JUMAL TAHAB PÄÄSTA SIND

Kui kolm heebrea meest tuleahju visati, nähti nendega koos ka neljandat – Jeesust! – ja nad ei põlenud ära. Mis veelgi huvitavam – isegi nende juuksed ega riided ei lõhnanud suitsu järgi! Just sellist päästet tahab Jumal pakkuda ka sulle keset su vaimseid orge.

Miks peaks Jumal tahtma sind päästa? Kas seetõttu, et sa oled teinud Talle midagi meelepärast? Oled hakanud rohkem palvetama? Rohkem Piiblit lugema? See kõik on väga hea, kuid Jesajal oli tõeline ilmutus kogu loo kohta, kui ta ütles: ”Et sa mu silmis oled kallis ja auline ja et ma sind armastan, siis...Ära karda, sest mina olen sinuga....” (Jesaja 43:4-5)

Jumal ütles Jesaja 43-peatükis Iisraelile: „Te olete kohe kohe seismas silmitsi tule ja üleujutustega, kuid ärge muretsege – mina olen koos teiega läbi kõigi nende olukordade! Ja ma päästan teid, sest te olete minu omad ja ma tunnen teid igaüht nimepidi. Te valmistate mulle suurt rõõmu.“