TEMA ON SULLE ISAKS

Minu maine isa korrigeeris mind alati armastaval moel, kui sõnakuulmatult käitusin. Samas, peale igat laksu, mille sain, pani ta mind end kallistama. Ja kui väga ma ka ei tahtnud seda teha, ei unusta ma iialgi neid aegu, kui panin oma pea ta õlale ja lasin pisaratel voolata. Ja ta alati ütles mulle: „Ma armastan sind, David. Jumala käsi on sinu elu üle ja ma ei kavatse Saatanal võtta võimust su elu üle.“

Nõnda samuti kuuleme ka oma Taevase Isa armastavat noomimist Pauluse teises kirjas Korintlastele. Ta hoiatab: „Hoiduge patust ja maailmast nii kaugele kui vähegi võimalik. Põgenege kurja eest!“ „Seepärast minge ära nende keskelt ja eralduge neist," ütleb Issand, "ja ärge puudutage rüvedat, siis ma võtan teid vastu ja olen teile Isaks, ja teie olete mulle poegadeks ja tütardeks," ütleb Kõigeväeline Issand.“ (2 Korintlastele 6:17-18).

Jumal ütleb meile siin: „Mina olen otsustanud olla teile Isaks ja Ma ei jaga seda rolli Saatanaga. Kui te kavatsete olla osa ka maailmast või hoida kinni mõnest ebapuhtast asjast oma elus, siis meie osadusest ei tule midagi välja. Kui te aga tahate, et Mina oleks teie üks ja ainus Isa, siis peate hülgama maailma ja kõik selle naudingud, pannes maha oma patu. Ükski räpane asi ei saa jääda teie ellu.“ Ja siis Ta jätkab: „Ma tahan juhtida ja juhatada teid. Tahan anda teile oma soosingu, mida ainult Mina oma lastele saan anda. Seetõttu ei saa ma lubada, et tulete Mu palge ette kätega, mis puutunud midagi ebapuhast. Eraldage end kõigest sellest ja alles siis võtan ma teid vastu kui oma poegi ja tütreid. Ma igatsen olla teile Isaks!“

Kui sa tahad järgida Jeesust, siis ära tule Ta juurde vaid poolikul moel. Tule täiega maailmast välja. Su Isa ütleb: „Kui sina usaldad Mind kui oma Isa vabastama sind, siis Ma saadan oma Püha Vaimu ning annan sulle meelevalla ja väe. Ma kingin sulle lootust keset su võitlusi ja kannan su läbi.“