KAITSTUD JA PÄÄSTETUD

„Küll Issand kisub mu välja igast kurjast teost ja viib mu varjule oma taevasesse kuningriiki. Tema päralt olgu kirkus igavesest ajast igavesti!“ (2 Timoteose 4:18). See „varjule viima“ tähendab „kaitsmist, varjamist, hoidmist, turvalisena hoidmist“. Jumal ütleb: „Ma saan kaitsma, varjama ja hoidma sind; sa oled turvaliselt hoitud, nii et Saatan ei saa sind puutudagi. Mina ise päästan su ja viin oma taevasesse kuningriiki.“ Näed sa, milline valevorst Saatan on? Ta on öelnud sulle, et saab su kätte, samal ajal, kui Jumal on tõotanud hoida ja varjata sind.

Alles hiljaaegu oli mul üks omapärane kogemus. Olin ärganud vara hommikul, et palvetada ja istusin me elutoas, Piibel käes. Korraga aga sõitis Saatan mu mõtetesse sisse, kisendades ähvardavaid alatuid neetud sõnu mu suunas: „Sa saad hävitatud! Oled ilmaasjata teeninud kogu oma elu Jumalat, sest ma saan su nagunii kätte ja kukutan su viimseil aastail täiega!“ Mu silme eest jooksid läbi kõik evangelistid, kelle Saatan oli viimaste aastate jooksul rajalt maha võtnud ja taustaks kõlas endiselt Saatana tekst: „Ma sain nad kõik kätte, kuigi nemadki armastasid Jeesust nagu sina. Miks sa siis arvad, et sa teistsugune oled? Sust’ pole mingit kasu. Oled vaid üks suur petis ja valetaja ja ma sulgen nii sinu kui su teenistuse suu igaveseks!“

See oli kõige hävitavam rünnak, mida eales oma elu jooksul kogenud olen. Olin täiesti rabatud – see rünnak võttis mu hingetuks! Kuid siis tuli Jumala Vaim mu üle ja ma tõusin pühas vihas, sidusin Saatana ja saatsin ta kus see ja teine. „Kurat, sa oled valetaja ja valede isa!“ Sõitlesin teda Jumala Sõnaga ja Jumala Sõna vabastas mind kõigest hirmust.

Mu armsad, Jumal tahab teha seda sama teiegagi. Kas lasete? Pange veelkord tähele Jumala Sõna iseenda kohta: „Tema hoiab oma vagade hingi, ta kisub nad ära õelate käest.“ (Ps.97:10). Issand hoiab, kaitseb ja varjab teid kuni Jeesuse tagasitulekuni!