ROHKEM KRISTUST

„Mine näita ennast preestrile…neile tunnistuseks!” (Luuka 5:14)

Kõigi eelolevate aastate jooksul oleks kümnel pidalitõbisel, kes terveks said, olnud võimas tunnistus ja nad oleks terve oma eluaja võinud rääkida sellest, kuidas Jeesus neid vaid sisuliselt paari sõna peale tervendas: „Olin kord pidalitõbine! Olin üksi ja täiesti lootuseta – eksinud, räpane ja suremas. Aga siis tuli Jeesus ja puhastas mu. Olen sellest ajast peale olnud terve 25 aastat ja kiidan Tema nime!“ See kõik kõlab ju võrratult, aga probleem oli selles, et nad rääkisid Mehest, keda nad ei tundnud, kuulutades Päästja väge, millest nad midagi ei teadnud. Nad nägid Teda vaid kaugelt. Nad oleks võinud sulle küll öelda, kuidas Ta välja nägi, kuidas rääkis ja kõndis, kuid nad ei jõudnud kunagi Tema ja Ta südame ligi.

Üks suurimaid kurbuseallikaid kogu mu teenistusaja jooksul, on olnud näha läbipõlenud endisi sõltlasi ja alkohoolikuid, kes said imeliselt päästetud kohutava patu ja kuritegude küüsist. Paljud neist oli kutsutud Jumala poolt kuulutama Temast, kuid pastorid ja kogudused kutsusid neid pidevalt üles vaid oma imelisi tunnistusi jagama. Neid meelitati ja julgustati jagama oma mineviku kõige räigemaid detaile. Nüüd aga, aastaid hiljem, räägivad need endised sõltlased seda sama juttu: „15 aastat tagasi olin kupeldaja. Möllasin koos prostituutidega ja istusin kinni 20 korda. Kuid ühel päeval rääkis keegi mulle Jeesusest ja ma sain puhtaks ning vabaks!“

Mu armsad, sajad sellised väärt pöördunud on nüüdseks läbipõlenud, tagasilangenud või lihtsalt ahervared. Neil pole vähimatki Kristuse loomusest ega mingit suhet Jumalaga, sest nad elavad minevikus – selles ühekordses kogemuses. Nad ei pöördunud kunagi Jeesuse poole, ei õppinud kunagi tundma Teda ega hoidnud Ta südame ligi!

Paljud inimesed on meilt küsinud, miks Times Square’i koguduses ei tunnista väliteenistustel päästetud vastpöördunud iga nädal oma tunnistusi? Pole kahtlustki, et neil meestel ja naistel on ühed võrratumad tunnistused, millest sa eales kuulnud oled. Kuid me soovime neile enamat kui vaid jääda oma vana, leierdatud tunnistuse juurde. Me tahame, et nad läheks edasi ühes Jeesusega, et olla võimelised kuulutama oma värskest igapäeva elust Temaga. Sellest, mida Ta nende elus täna teeb!

Me tahame, et neil oleks rohkem Kristust!