ERILINE SÕNUM KELLEGILE, KES ON ALLAANDMISE ÄÄREL

Kogesin täna sundust kõneleda neile, kes nii emotsionaalselt kui intellektuaalselt on vajunud küüru raske koorma all.

Tundub nagu Jumala tõotused ei toimiks sinu või su pere suhtes. Sa oled püüdnud olla Jumalale meelepärane, sa palvetad ja armastad Teda kogu oma südamest, kuid oled jõudnud just praegu oma jõu ja vastupidavuse viimse piirini.

Mida enam sa hoiad kinni oma usust, seda enam kasvavad su katsumused ja sul on tunne, et Jumal on täiesti vait sinu olukorra suhtes.

ARMAS SÕBER, SA EI OLE ÜKSI! Suurel hulgal jumalakartlikke inimesi kannatab samal viisil ja Saatan muudkui sosistab: „Jumala Sõna ei vasta tõele!“ Me teame, et need on põrguväed kõige selle taga, mistõttu ära karda neid!

Mine Iiobi 19 peatüki juurde ja loe see läbi. Iiob ütles: „Vaata, ma kisendan....aga ei saa vastust...Ta tegi mu teele tõkke...ta pani mu radade peale pimeduse...Ta kiskus mind igapidi maha...ja pidas mind oma vaenlaseks.“ (Iiob 19:7-11)

Keset seda saatanlikku rünnakut hüüab Iiob: „Sest ma tean, et mu Lunastaja elab, ja tema jääb viimsena põrmu peale seisma. Ja kuigi mu nahka on nõnda nülitud, saan ma ilma ihutagi näha Jumalat, teda, keda ma ise näen, keda näevad mu oma silmad...“ (Iiob 19:25-27)

Jumal ütles: „Efraim on liitunud ebajumalatega - las ta läheb!“ (Hoosea 4:17) Ei mingeid katsumusi, ei mingeid proovilepanekuid sellele suguharule. Kuid sina ei ole liitunud ebajumalatega ja oled endiselt Jumala silmatera, mistõttu Ta näeb sinus ka midagi, mille kallal tasub vaeva näha.

Jumal distsiplineerib neid, keda Ta armastab. See pole sugugi mitte meeldiv ja see teeb haiget, kuid see on Isa töö, kes valmistab meid ette oma auks, mis tuleb ilmsiks tulevastel aastatel.

Ta pole iialgi varem armastanud sind nii palju kui praegu, mistõttu ole julge ja tea, et Jumal endiselt kõneleb sinuga.