ELUSTATUD SÜDA

Kas sa tulid Issanda juurde esmalt selleks, et Temalt midagi saada? Pöördusid sa Jumala poole selleks, et saada lahti oma narkosõltuvusest, taastada oma abielu või vabaneda rahalistest raskustest?

Fakt on see, et Kristus saadab imesid korda su heaks. Ta teeb su elus võimatut. Kuid kui sa tuled Ta ette ainult selleks, et midagi saada – ainult selleks, et vabaneda oma problemidest – ei kasva sa grammivõrdki oma küpsuses. Hoopis vastupidi – sa muutud veelgi kalgimaks.

Mõtle tagasi oma pöördumise ajale. Juhtus see peale seda, kui rohutirtsud olid hävitanud kogu su saagi? Või kui su tervis oli kokku varisenud? Või kui mõni su lastest oli hädas? Jõudsid sa omadega hävingusse, kus vaid surm ja varemed hõljusid su ümber?

Palun ära saa minust valesti aru. Pole kahtlustki, et Jumal tahab päästa kõiki, kes oma eludega hävinguse jõudnud. Kui kõik muu on kadunud, on Tema alati ustav ja ligi, et päästa. Kuid armas – sa ei saa tulla Jeesuse juurde vaid siis, kui kergendust vajad. Sa pead tulema Ta ette ka seetõttu, et Ta on Jumal ja väärib kogu su elu, ülistust ja sõnakuulelikkust.

Sa võid ehk öelda: „Jah, ma tunnistan, et olen ignoreerinud Jumala Sõna ja olen endiselt seotud salajase patuga. Olen ma omadega juba tõesti nii põhjas, et saada veel osa Tema tervendavast puudutusest?“ Sugugi mitte! Kui sa keset oma häda hüüad juba täna appi Issanda nime, toob Ta ka kosutust. Millal iganes tuled Ta ette tõeliselt meeltparandava südamega, on Ta sinu eestpalvetaja ja abimees, mitte kohtumõistja.

Seega, tahad sa kasvada küpsuses Kristuses? Tahad sa, et Issand täiustaks sind armastuses ning juhiks üha enam pühaduse poole? Siis hüüa Teda appi juba täna. Miski ei hoia sind Tema poolt määratud teel paremini kui murtud ja kahetsev süda!

„Sest nõnda ütleb kõrge ja üllas, kes igavesti elab ja kelle nimi on püha: Ma elan kõrges ja pühas paigas ja rõhutute ning vaimult alandlike juures, et turgutada alandlike vaimu ja elustada rõhutute südameid.“ (Jesaja 57:15).