RÖÖVITUD AASTAD by Nicky Cruz

Kui mu isa siit ilmast lahkus, lahkus ta kiituslaul huulil, tänades Jeesust. Oma elu lõpuaegadel oli ta lahti öelnud nii nõidusest, kui Saatanast, võttes Jeesuse vastu, kui oma Issanda ja Päästja. Mu ema juhtis ta Issanda juurde vahetult enne oma surma ja nüüd on need kaks üheskoos taevas, tantsides kuldseil tänavail, nautides Jumala au ja oma uut igavest kodu koos Temaga. Oma silmi sulgedes võin peaaegu et kuulda nende hõiskavat ülistust oma uuele Kuningale. Oma Päästjale. Oma aulisele Lunastajale.

Oh oleks mu isa vaid saanud nautida seda elu juba siin maa peal! Oleksin andnud, mida iganes, et näha teda teenimas Jumalat sama kirglikult, kui ta teenis Saatanat. Ta oleks olnud suurepärane tunnistaja, võimas evangelist, võrratu Jumala Sõna kuulutaja. Sest kõike, mida ta tegi, tegi ta kirglikult. Ta usk oleks olnud nii ehe, tugev ja vankumatu. Ta oleks saatnud korda suuri imesid. Ta oleks usaldanud täiega Jumalat, ammutanud Tema Sõnast ja järgnenud Talle, kuhu iganes Ta oleks teda juhtinud. Ta süda oleks põlenud kadunud hingede pärast. Sest just selline mees ta oligi! Selle asemel, et kössitada Saatana ees, oleks ta võinud veeta kogu oma elu talle haiget tehes, teda lüües ja haavates. Tal oleks olnud tohutu mõju maailmale. Kui vaid mu isa oleks leidnud Jeesuse juba varajases eas.

Ära lase Saatanal röövida oma elu ja südant nii nagu ta röövis mu isa oma. Ära lase end petta ta valedest. Ära lase ta sarmil võluda end või kalduda kõrvale ta tühjade tõotuste tõttu. Pane oma usk Jeesusesse. Anna oma elu Sellele, kes tahab tõsta sind üles ja mitte kiskuda alla. Sellele, kes armastab sind ja hoolib sinust. Sellele, kes toob su ellu tõelist jõudu ja väge, mitte vaid mingeid pettemänge. Ära lase Saatanal röövida end nii nagu ta mu isa röövis. Ära lase tal pimestada end Jumala headuse suhtes. Pane kogu oma usk erakordsesse Jumalasse!

„Varas ei tule muu pärast kui varastama ja tapma ja hukkama. Mina olen tulnud, et neil oleks elu.“ (Johannese 10:10).

__________
Nicky Cruz, rahvusvaheliselt tunnustatud evangelist ja viljakas raamatute autor, pöördus Jeesuse Kristuse poole 1958 aastal New York Citys peale David Wilkersoniga kohtumist. Enne seda oli ta elanud vägivaldset ja kuritegelikku elu. Tema dramaatiline pöördumislugu ilmus esmalt D.Wilkersoni raamatus „Rist ja pussikangelased“ ja hiljem juba tema enda bestselleris „Jookse, poiss, jookse.“