MA OLEN

Palusin Püha Vaimu, et ta annaks mulle ühe-lauselise kirjelduse usu kohta, et poisid meie Teen Challenge’i narkokeskuses võiks sellest aru saada. Minu raamatukogus on üks raamat, kus on väljatoodud üle 300 definitsiooni usu kohta, millest ma ei saanud mitte midagi aru (ma arvan, et see mees, kes selle raamatu kirjutas, ei saanud ka ise neist aru.)

 

Mooses esitas kord sellesama küsimuse, mida meiegi küsime: „Kes ma olen? Kes on Jumal? Kirjelda Teda mulle.“ Jumal vastas Moosesele kahe sõnaga, öeldes: „Ütle Iisraeli lastele nõnda: "Ma Olen" on mind läkitanud teie juurde." (2Moosese 3:14) Ehk kui kaasaegset mõtlemisviisi kasutada, siis Jumal üle-lihtsustas end.

 

Kujutad sa ette Moosest vastamas inimeste pärimise peale „Kes sind saatis?“ sõnadega: „"Ma Olen" saatis“?

 

MA OLEN kes? Mida sa vajad? Päästet ja vabanemist? Siis MA OLEN see pääste ja vabanemine. MA OLEN ükskõik, mida sa vajad.

 

Usk tähendab Jumalat ütlevat „MA OLEN“ ja mind vastavat: „TA ON.“ Usk tähendab lihtsalt võtta vastu see, kes Jumal ütleb end olevat. Kui Jumal ütleb: „Ma päästan sind tormi käest.“, siis mina ütlen: „Ta päästab mind tormi käest.“

 

Usk tähendab võtta Jumalat sellena, kes ta ütleb END OLEVAT.

 

Milline on see torm sinu elus? Kuidas sa sellega toime tuled?

 

Palu, et Ta annaks sulle usku uskuda. Palu, et ükskõik, mis ka ei juhtuks – ükskõik, milliste olukordadega sa ka silmitsi ei seisaks – et torm oleks taandumas!

 

Paulus ütles: „Ma olen õppinud olema rahul sellega, mis mul on.“ (Filiplastele 4:11) Ma usun, et hetkel, mil Pauluse usk kõikuma lõi, oli ta siiski rahulik. Sest ta oli keset Jumala tahet ja tal oli Jumala tõotus. Ta oli asjad läbi palvetanud ja seetõttu ei omanud tähtsust, mis saab sündima järgmisel hetkel. Jumal oli kõrvaldanud tormist piksenooled.  

 

Ta võib ka sinu tormist kõrvaldada kogu hirmu. Lubad sa Tal seda teha? Sõua välja oma tormist ja tea, et Jumal ei lase sul uppuda.